Garip Sorular Etkinliği

Herkese Merhaba.
Son Sayfası Hayat blogunda gördüğüm etkinlik hoşuma gitti ve bende yapmak istedim. 
Kimseyi etiketlemiyorum. Gören, beğenen herkes yapabilir.  :)

1) Bu aralar hiç durmadan dinlediğin bir şarkı var mı yani bağımlılık yapan?
NF - Can You Hold Me şarkısına takmış bulunmaktayım. 
Tartışmasız son zamanlarda her gün dinliyorum.

2) En son ne zaman yaralandın veya başına kötü bir şey geldi?
En son ne zaman yaralandığımı hatırlamıyorum ama fare gördüm. 
Hem de birden fazla! Bundan daha kötü bir şey olabilir mi? 
3) Seni en çok ne kızdırır ? (Sanalda/Gerçekte)
İki yüzlülük, yalakalık, adaletsizlik ve bütün yükü tek kişinin omuzlarına yüklemek.
4) En son ne zaman bir şeyi izlerken veya yaşarken duygulandın ve ağladın?
Bajrangi Bhaijaan izlerken duygulanıp ağlamıştım. :(
5) Kendini üç kelime ile tanımla?
Hayalperest, Soğuk Nevale, Sessiz.
6) Evde boş boş otururken ne yaparsın?
Bilgisayarda takılıp film izler, müzik dinlerim.
7) En sevdiğin blogger kim?
Bu soru ile insanları birbirine mi düşürmek istiyorsunuz? 
8) Hayatta en çok neyi seversin?
UYKU 
9) Diyelim ki suçsuz yere suçlanıyorsun, onlara ne dersin?
Derdimi anlatırım, anlamıyorlarsa da onları hayatımdan çıkarır ve 
Cehenneme gidin pislikler! diyerek yol veririm. :D 
Pinterest shareGoogle Plus share

3 yorum:

  1. senin Soğuk Nevale ile uzaktan yakından alakan yok canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben karşımdakine öyle bir etki bıraktığımı düşünüyordum ama böyle düşündüğüne ve yanıldığıma sevindim. :D

      Sil
  2. cevaplar harikaymış ehe :D yeni fark ettim bak bunları ben :D bir etkinlik daha mı yapsak acep :D

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI