Okuma Etkinliği#17 || Sen Benimsin ~ Yorum


Herkese Merhaba!
Biz 5 Blogger severek okuduğumuz bir kitabın etkinliği için bir araya geldik. 
Yorumuma geçmeden önce;

Tanıtım Yazısını Okumak İçin; TIK TIK!
 Çekilişe Katılmak İçin; TIK TIK!

Ginger Peet, ona iyi hatıralar bırakmayan Nashville'den kız kardeşini de yanına alarak apar topar ayrılmıştır. Artık yeni yaşam yuvaları Chicago'dur. Ama Ginger kelimenin tam anlamıyla yağmurdan kaçarken doluya tutulmuştur. Yeni taşındığı dairesinin karşısında onun bütün dengeleri alt üst eden bir komşusu vardır. Derek Tyler. Bu adamda Ginger'ın devrelerini yakan, onu huzursuz eden bir şey vardır. O da Derek Tyler bir "baş komiser"dir.


Derek Tyler ise bu gördüğü siyah saçlı tehlike için hiç de iyi şeyler düşünmemektedir. Onu gördüğü an aklından hiç çıkmayan tek şey ise; onu kollarının arasında, yatağında görmektir. 

Ginger, geçmişinden kaçıp kız kardeşi ile yeni bir hayatın temellerini atmıştır. Bir barda barmaidlik yaparken Derek Tyler'ı bir türlü aklından çıkaramaz. Ve bir süre sonra kaçınılmaz olan gerçekleşir. Ginger hayatının sonunda yolunda gittiğini düşünmeye başlarken aslında ne kadar yanıldığının farkında değildir. Çünkü her ne kadar geçmişini peşinde bırakmış olduğunu düşünse de "bela" bir adım arkasındadır. 
Derek Tyler, aslında sinir bozucu bir karakter. Artık mesleğinin getirdiği gereklilikten midir bilinmez Ginger'ı gördüğü ilk andan beri onun hayatını, geçmişini sorgulamaya başlar. Öğrendikleri onu şaşırtsa da açık vermez. Kızın hayatını araştırması beni sinir etti. Yani özel hayat denen bir şey var. Adama demezler mi "ne diye burnunu sokuyorsun?" Her neyse.. Diğer değinmek istediğim nokta ise şu; adamın iki kelimesinden biri "becermek".. Bu kelimenin sizi sinir edeceğini düşünüyorsunuz ama bu bile kulağa tatlı ve hoş geliyor. Adamın otoriter, korumacı, dediğim dedik tavırları sizi normalde sinir edebilir. Şahsen ben bu tür davranışlar sergileyen karakterleri pek sevmem ama kendimi Derek'i severken buldum. Ginger ile olan müstehcen ağız dalaşı ise okumaya değer. :D Bana kahkaha attırdığını söyleyebilirim. Derek böyle bir karakter işte.. Sürprizlerle dolu.. Okurken kendinizi onu sever halde buluyorsunuz.. Benden söylemesi Derek Tyler bağımlılık yapabilir. Kitabı bitirdikten sonra "bende bir Derek istiyorum" diyebilirsiniz. :)
"Bu konuda beni zorlama. Zaten seni bu halde insan içine çıkartmak hiç hoşuma gitmiyor.
"Ne halde?"
"Her erkeğin rüyası gibi."
Ginger ise ayakları üstünden duran, kardeşinin geleceği için kendinden, kendi hayatından fedakarlık eden bir abla.. Abladan çok bir anne bana göre. Çünkü Willa'ya olan davranışları, ona olan korumacı tavrı onu bir abladan çok bir anne yerine koyuyor. Willa ve Ginger'ın geçmişine dair şeyler söylemek istemiyorum. Çünkü bu spoiler'ı da girer. Ama size kısaca şunu söyleyeyim; Valerie'den nefret edeceksiniz! Kendisi Ginger ve Willa'nın annes olur. Ama bana göre kendisi tam bir anne bozuntusu.. 

Kitapta beni şaşırtan bir olay var. Ne yazık ki bunu da söyleyemeyeceğim. Çünkü spoiler olacağını düşünüyorum. Ama şunu söyleyebilirim; Ginger hakkında düşündüğünüz şeyler bir an da tepe taklak olabilir. Çünkü davranışları yüzünden kendini "o" konuma sokuyor. Ama onun hakkında gerçeği öğrendiğinizde sizinde şaşıracağınızı düşünüyorum.
"Hayatımdaki tek erkeğin sen olduğunu bildiğin halde diğer erkekleri nasıl kıskanabiliyorsun, Derek?
"Bebeğim ben henüz seni görmeyen erkekleri bile kıskanıyorum."
Willa'yı ise çok sevdim. Ablasının düşündüğünün aksine çok güçlü biri. Hatta ablasına destek olacak kadar güçlü bir karakter. Ablasına karşı olan düşkünlüğü ve ona destek olması ile kendisini sevdirdi.. Ewan'ın bahsi kitapta pek geçmese de Willa'nın erkek arkadaşı olarak karşımıza çıkıyor. Serinin devam kitaplarında onlarında hikayesini okumak için can attığımı söyleyebilirim. :)

Kitabın kapağı her ne kadar içeriğini yansıtmasa da kitapta +18 sahneler mevcut. Bu tarz sahnelerden hoşlanmayanlara buradan duyurayım. Kitapta erotizmin yanında dram, komedi ve romantizmde alıyor. Kısacası kitapta her şeyi bulabilirsiniz.

Kitabın eksik bulduğum bir yönü var. O da aksiyonun biraz alt seviyede kalması. Derek bir baş komiser olduğu için insan ister istemez bir atraksiyon bir aksiyon bekliyor. Sonlara doğru ufak bir olay yaşanmış olsa da ben aksiyon sahnelerine biraz daha yer verilmesini isterdim. 

Yazarın kalemi oldukça akıcı.. Kitabı okumaya başlıyorsunuz ve bir bakmışsınız kitap bitmiş. Ben kitabı bir günde bitirdim. Akıcı olduğunu buradan anlayabilirsiniz. Yazarın anlatımını ve kurduğu diyalogları da sevdim. Tavsiye konusuna gelince Derek Tyler gibi bir karakter söz konusu olunca okumanızı öneririm. Bence bir şans verebilirsiniz. :)
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI