KGBT 19. Tur || Ölümsüz Aşk ~ Yorum


Herkese Merhaba!
Kitap Gurmeleri turlara hız kesmeden devam ediyor.
On dokuzuncu tur kitabımız olan Ölümsüz Aşk yorumum ile karşınızdayım.

  • Serinin ilk kitabı olan Ünlü Aşk'ı severek okumuştum ve Ölümsüz Aşk'ı oldukça merak ediyordum. Turunu yapacağımızı öğrendiğimde de çok sevindim. Kitabımız Melis'in bir görev için erkek kılığına girmesi ile başlıyor. Yunan asıllı adı kötü işlere bulaşmış bir adamı, Adonis'i yakın takibe almak için erkek kılığına giriyor. Bu işin başında ise Ertuğrul Bey ve Taha Bey var. Ertuğrul Bey ilk kitapta karşımıza çıkmıştı, Taha Bey ise yeni bir karakter ve Melis'in bu işteki amiri. Melis başta biraz huzursuzluk çıkarsa da bu işi kabul eder ve hazırlıklar başlar. Melis, Melih olarak Adonis'in yanında bodyguard olarak işe başlar. Ve yakın zamanda kendini sevdirip, Adonis'in bir numaralı adamı haline gelir. 

  • Melis, kelt kökenli bir ailenin kızı ve büyük annesi bir şifacı. Yani bazı psişik özellikleri var ve bununla hastalıklara, hastalara çare oluyor diyebiliriz. Melis de bu genlerden nasibini almış tabi.. Melis, rüyalar aracılığıyla bir şeyler görür ve gerçeklere bir adım daha yaklaştığının farkındadır. Bu arada Taha karakteri ise kitabın en önemli karakterlerinden biridir. Onu gizemli yapan bir kaç şey olduğunu söyleyebilirim. Spoiler olacağı için pek detay veremiyorum ama Taha'yı sevdiğinizi düşündüğünüz an her şey tepe taklak olabilir. Ben okurken Taha'ya içimden bildiğim bütün küfürleri, kötü sözleri savurmuştum. Benden söylemesi.. ;)

  • Toprak ile Melis'in ayrılma sebeplerine çok kızdım. Ayrılmak yerine bir arada olsalardı her şey daha güzel olurdu bence. Birlikte her şeyin üstesinden gelebilirlerdi.. İki tarafta acı çekmemiş olurdu. Ayrılmak isteyen Toprak'tı ama bunun sebebini ise kitapta göreceksiniz. Spoiler olacağından dolayı susuyorum. :D 

  • Karen ve Can çiftini bu kitapta da görüyoruz. Birbirlerine deli gibi aşıklar ve oldukça korumacılar. Tabi Karen ve Can yalnız değiller, bence okurken onların bu mutlu hallerini siz de seveceksiniz. :) 
  • Kitapta size bir çok duyguyu aynı anda yaşatacak olaya ve karakterlere şahit olacaksınız. Kitabın karakter kadrosu oldukça geniş ve ben bu yönden çok sevdim. Çünkü ne kadar çok karakter olursa o kadar çok konu ve olay olur. :) 
  • Kitapta hem aşk, hem mistisizm, hem de aksiyon yer alıyor. Kitabın "aşk" kısmı biraz geri planda kalmış, aksiyon kısmı daha ön planda.. Kitabın içerisinde aksiyon yer almasına rağmen biraz monoton ilerlediğini düşünüyorum. Zira ilk başlarda sıkıldığımı söylersem yalan olmaz. Kitaba başlamadan önce Melis ve Toprak çiftinin aşkına şahit olacağız diye düşünmüştüm ama bu durumun beklentimi karşıladığını söyleyemem..Dediğim gibi "aşk" kısmının daha ön planda olmasını isterdim.. 

  • Ama buna rağmen kitap gittikçe ilginçleşmeye başlıyor ve size kendini okutuyor. Yazarın kendisini okutan bir kalemi var. Kitabın sonunda üçüncü kitabın karakterlerine ve adına dair küçük bir ipucu da var. Ben böyle düşünüyorum tabi, yazarın planı nedir bilemem. :) Lafı daha fazla uzatmadan eğer Ünlü Aşk'ı okuyup beğendiyseniz ve biraz aksiyon seviyorsanız Ölümsüz Aşk'a bir şans verebilirsiniz. :) 

Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI