Ella ve Micha'nın Sırrı / YORUM

 
Yorumum; Aç Kalbini gibi bir trajediden sonra bu kitap ilaç gibi geldi. Ve bir oturuşta okudum. Bir gün gibi kısa bir sürede bitti ve vakit kaybetmeden hemen ikinci kitaba başladım. Ve serinin diğer kitabını sabırsızlıkla bekliyorum. Yayınevini ve yazarın üslubunu beğendim. Kitapta beğenmediğim (Kız ile Oğlanın tutarsız davranışları gibi) bir kaç nokta olsa da genel olarak beğendim ve bu seriye başlamanızı tavsiye ederim. (Okurken bana Jennifer'ın Kış Güneşi adlı kitabını anımsattı ama bire bir aynısı değil). Kitaba başlamadan önce bu sır nedir diye kendinizi yiyorsunuz ve sonlara doğru her şey açığa çıkıyor. Ve ikinci kitabı okuma isteğiniz o kadar ağır basıyor ki onu da bir oturuşta oturup yalayıp yutuyorsunuz. Ve son olarak size tavsiyem bu seriye bir an önce başlayın (=

Konusu; Ella ve Micha küçük yaşlardan beri arkadaşlardır. İkisinin de problemleri vardır ve birbirlerinin kollarında yaralarını sarmalarlar. Sonra Ella'nın hayatı hiç olmadığı bir şekilde değişir ve kendini bir anda boşlukta bulur. Yanında Micha ile. Bu zor zamanlarında en büyük destekçisi Micha'dır. Ama Ella bütün bunlara, bu bunalımlara dayanamaz ve şehri terk edip üniversiteye okumaya gider. 8 ay sonra geri döndüğünde kalbini Micha'ya yeniden açma gibi bir planı yoktur. Ama birden her şey tepe taklak olur ve kendini Micha'nın kollarında, geçmişinde bulur. Ve bundan sonra her şey film şeridi gibi gözlerinin önünden akıp gider.


ALINTI: Onun ölmüş olduğunu düşünmek başıma gelen en korkunç olaydı. Babamın bir daha dönmeyecek olmasından bile kötüydü. Ölmemden bile daha kötüydü.
 
 
ELLA VE MİCHANIN SIRRI / The Secret of Ella and Micha
Jessica Sorensen
PENA YAYINLARI / 320 SAYFA
SIR SERİSİ#1
Çeviren; Şerife Elif Subaş
GP:4.07
BP:4
 
 

 
 
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI