#4 HİKAYE - 4 YORUM# / Wattpad


*Saf Prenses; Kurgu ve anlatım bakımından zayıf bulduğum bir hikayeydi. Olaylar çok çabuk gelişti ve daha ne olduğunu anlamadan hikaye bitti. Karakterler hemen birbirlerine aşık oldular falan filan. Hikayelerde bu tarz durumları sevmediğimden okumaya da pek hevesi olmuyorum. O yüzden puanım iki.
 
 
*Çirkin;şra Küçük adı altında yayınlana hikayeleri seviyorum. Kısa ve öz anlatımı hoşuma gidiyor. Onun kaleminden çıkan her kitabı okurum diye düşünüyorum. Çirkin'de sevdiklerim arasında. Okurken keyif aldığım bir öyküydü. O yüzden bir göz atmanızı öneririm. Yazarın anlatım tutumunu beğendim, o yüzden bu kitaba puanım dört.


*Melezlerin Savaşı(Olimpos Dağı#1); Bu hikayeyi okurken çok farklı hissettim. Sanki farklı bir dünyaya adım atmışım gibi. Yazarın üslubunu beğendim. Kurguya zaten bayıldım. Sanki kitapları dünyaca satmış bir yazarın kitabını okuyormuşum gibi hissettim. Güzeldi o yüzden siz bunu bi okuyun derim (: Puanım dört tabi ki de...
 
 
*Koruyucu Melek; Kurgu olarak güzel fakat bana sıradan geldi. Yazarın anlatımını pek beğenmedim. Olaylar çok hızlı gelişti ve hemen birbirine aşık olan çiftleri sevmediğimi biliyorsunuz. Ama yine de okunabilir nitelikte. Bu kitaba puanım üç.
 

Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI