Elit / YORUM

 
Puanım:4
 
ELİT / The Selection#2America artık bir elit ve sarayda sadece 6 kız kaldı. Ve ortada kıyasıya bir yarış var. Savaş desek daha doğru olur. Herkes prenses olmanın ve Maxon'ı etkilemenin peşinde. 6 kızla başlayan yarış 3 kızla sona yaklaşıyor. Geriye kalanlar; Celeste (Bu ne bir tek biçim isim ya kereste gibi) (= , Kriss ve America.
Bu kitapta anlayamadığım tek şey karakterlerin tutumları. Bir tek Aspen'in niyeti belli o da America ile evlenmek. America ise kimi seçeceğinden emin değil. Asıl beni sinir eden ikisini de bir arada idare etmesi. Buradan sana sesleniyorum America; sus ve kalbinin sesini dinle. Maxon mı yoksa Aspen mi? (Bir karar ver artık ya!!!) (=
Bu arada America'nın kız kardeşi May'i çok sevdim. Böyle kıpır kıpır ısırasım geldi o çocuksu yanaklarını. (=
 
Marlee ve Carter'in yasak aşkının ortaya çıkması ve çok ağır şartlar altında cezalandırılması çok kötüydü. O sahneleri okurken çok hüzünlendim. Marlee'ye içim acıdı. Ah Marlee. :( Ne çok sevmiştim halbuki bu kızı..
Ve Marlee'ye olan işkenceden sonra Maxon'ın onlara sahip çıkması bir artı puan. Onları gizlice sarayda tutması ve çalıştırması çok hoştu. Bu konuda Maxon benden bir artı puan aldı. Ama onun dışında bu kitapta biraz gıcık oldum. Aslında iktidar için yapıyor bir konuda hak vermek lazım ama böyle yaparak (yani Celeste ve Kriss'e de umut vererek) America'nın aklını ve kalbini karıştırıyor.


Neyse...
Acısıyla tatlısıyla ilk kitaptan daha güzel buldum bu kitabı. Kızlar arasındaki gerilim de göz doldurucu. Okurken kendinizden geçiyorsunuz. Ve bir diğer kitabı okumak için can atıyorsunuz. Ve macera kaldığı yerden devam ediyor.

 

Pinterest shareGoogle Plus share

1 yorum:

  1. hımmm.eylüle kadar bekler bu seri alınmayı ama merak etmedim desem yalan olur.teşekkürler..

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI