Saraydan Hikayeler (Prens ve Muhafız) / YORUM

 
Puanım:4
 
Bu kitapta Aspen'in ve Maxon'ın hikayesini dinledik. Yorumlara gelecek olursak;
Maxon; "Görünenin altında gizli kalmış gerçekler yatıyor" tabirini Maxon için kullanabiliriz. Beni bayağı bir şaşırttı. Özellikle aile ilişkileri çok şaşırtıcıydı. Maxon'ın babası -Kral Clarkson-'a çok sinir oldum diyebilirim. Sağ gösterip sol çakan tiplerden biri ve hem karısını hem de oğlunu ezip onlar hakkında söz sahibi olması çok kötü. Maxon göründüğü gibi bir değil, bunu unutmayın!
Aspen; Sağlam yürekli adam. Ne olursa olsun sevdiği kızdan vazgeçmeyen adam. Aspen sarayda kalıyorsa bunun tek nedeni America'dır. Sırf onu bir kaç dakika görebilmek için koşulları zorlaması çok hoş. America'ya olan sevgisi insanın gözlerini yaşartıyor. -Aspen'in America'ya hatıra olarak kıyafetinin kol düğmesinin koparıp vermesi çok güzeldi. Off, insanın sen nasıl bir adamsın böyle diyesi geliyor, benden söylemesi- (=
 
Sarayda yaşanan olaylara Maxon'ın ve Aspen'in gözünden de bakmış olduk ve yayınevinin bu güzel novella'yı yayınlaması da çok iyi olmuş. Böylece iki adamın düşüncelerini ve gizli kalmış gerçekleri de öğrenmiş olduk.
Ve son bir şey; America'nın işi çok zor!
 

Pinterest shareGoogle Plus share

3 yorum:

  1. Şu seriyi bi ben sevemedim. :( tekrardan mı şans versem ne yapsam. ımm bide seni mimledim ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkler ve zevkler tartışılmaz tabi ama yine de senin bileceğin iş :)
      Mim, için teşekkürler (=

      Sil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI