Ella ve Micha'nın Geleceği / YORUM

 
Serinin bu kitabını daha çok sevdim. En azından bazı şeyler açıklığa kavuşmuş oldu ve Ella hayatında belki de ilk defa mutlu olduğunu hissetti. Bu büyük bir gelişme en azından. Babası ve Abisi ile aralarındaki buzlar yavaş yavaş erimeye başlıyor. Son kitaba büyük bir değişim bekliyorum ben. Ve belki de kitabın en can alıcı noktası; Ella ve Micha'nın evlenmeye karar vermeleri. (Bu biraz spoi gibi oldu ama neyse) Ve bir konu daha var; Ethan ve Lila'nın durumu ne olacak çok merak ediyorum. Ne sevgililer ne de arkadaş. Çok karmaşık bir ilişkileri var. Bende anlayamadım onları. Serinin devam kitabında göreceğiz neler olduğunu. Bu kitap her şeyin rayına tam olarak oturmasa da bazı şeylerin düzeldiğine işaret eden bir kitaptı ve Ella ve Micha'nın hikayesi kaldığı yerden devam ediyor. Bir an önce okuyun derim (=
 
Alıntı;
Ella: Yaptığımız her şeyde kendimizi harika hissetmek önemli değildir. Esas önemli olan geriye dönüp baktığımızda sonuna doğru nasıl hissettiğimizdir.
*
Ella ve Micha'nın Geleceği / The Forever of Ella and Micha
Jessica Sorensen
PENA YAYINLARI / 312 SAYFA
Sır Serisi#2
Çeviren: Şerife Elif Subaş
GP:4.13
BP:4
 

Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI