Aç Kalbini / YORUM




Aç Kalbini; Bana göre dünyanın en sıkıcı kitabı olmaya aday kendisi. Okurken nasıl sıkıldığımı bir ben bilirim. Yani dayanamayıp bırakacaktım kitabı. Ama yarım bırakma gibi bir huyum olmadığından kitabı zorla da olsa bitirdim ve felaketti benim için. Başta çok sıkıcıydı. Tamam dedim belki ilerde bu monotonluk kırılır dedim ama hiç bir tık olmadı. Konusu ve kurgusunu beğenmedim. İşte o kadar! Karakterler birbirlerinden bir haber. Yazar kendinden bir haber. Yuvarlanıp gitmiş kitap. Daha iki üç gün içinde tanıdığın adama asıl aşık olursun sen be kadın! Tepem attı yani. Karakterler bana dengesiz geldi. O yüzden bu kitabı okuyup da zamanınızı ziyan etmeyin. Çünkü okunmayı bekleyen bundan daha güzel kitaplar var.

*
AÇ KALBİNİ / Katarina Mazetti
Pegasus Yayınları / 232 SAYFA
Grabben I Graven Bredvid
Fransızcadan Çeviren: Hakan Tansel
Puanım: 2
 
 
 
 
 
Pinterest shareGoogle Plus share

1 yorum:

  1. Cok acımasız olmuş yorumunuz, ben kitabi okudum yıllar önce. Google’da başka bir şey ararken sayfanıza denk geldim. Bence kitabin kendi icinde bir dinginliği var. Okuduğunuz dönemde içinde bulunduğunuz ruh haline uymamış ve bundan dolayı bu kadar sıkıcı bulmuş olabilirsiniz. Kendi sakinligi içerisinde, bir fincan kahveyle akıp giden bir roman olduğunu düşünüyorum. Karakterlerin de kendilerine özgü bir farklılıkları oldugunu düşünüyorum. Ek olarak; ilk görüşte aşk diye bir şey var.

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI