Ben Ölürsem || Kitap Yorumu



Dikkat! Kalbinizi kırabilir. 💔 
Ben Ölürsem bitti ve can acıtacak kadar güzeldi. 😍 Ağlattı, üzdü. 😢 Bittiği için kalbim kırık hissediyorum. 💔

Abisinin ölümünden sonra darmadağın olmuş ve arafta kalmış, sıkılmış ruhları görebilen ve onlara yardım eden Charlotte ile ikiz kardeşi Ike'ın ölümünden sonra kaybolmuş olan George'un yürek burkan hikayesi anlatılıyor.

Charlotte bütün bu kaybolmuş ruhlara yardım etme işinden vazgeçtiğinde artık dayanma gücü kalmadığında bir köprüye çıkıp intihar etmeye karar verir. Ama tam o anda karşısına Ike çıkar ve tüm herşey değişir. Ike ona kalacak bir yer ve iş ayarlayacağına söz verir. Ama bir isteği vardır. Kardeşi George'a yardım edecektir. George, Ike'ın ölümünden sonra kendini dağıtmış, kendini alkol be uyuşturucuya vermiştir. Ike ise kardeşimin bu durumuna üzüldüğü ve onu bırakıp gidemediği için arafta sıkışıp kalmıştır. Charlotte son bir kez şansını denemek ister ve Ike'ın teklifini kabul eder.

Charlotte, Ike sayesinde kalacak bir yer ve iş bulurken bir yandan da George'a yardım etmeye başlar. Zamanla ikili arasındaki ilişkinin boyutu değişir ve birbirlerine aşık olurlar. Ama şöyle bir sorun vardır ki Charlotte hem Ike'a hem de George'a aşık olmuştur.

Benim için okuması ve tercih yapması zor bir kitap oldu. Yazarın böylesine sevilesi iki erkek karakter yazıp sonra seçim yapmaya bırakması cidden çok acı verici. Hem okuyucu hem Charlotte için. Ki okurken Charlotte'un sık sık bocaladığını görüyoruz. Teknik olarak Ike ölü olsa da okurken keşke daha farklı şartlar altında tanışmış olsalardı derken buldum kendimi. Ike'ın ruhu sonunda refaha ulaştığında Charlotte ile birbirlerine veda etmek zorunda kalmaları cidden çok acı vericiydi. Başta aşk üçgeni olacak diye sinir olmuştum ama Charlotte iki erkeği de kendine göre sevdi. Yani kalbinin bir yarısı Ike'ın diğer yarısı da George'un.. Charlotte için baş etmesi zor bir durumdu. Sonu ise buruk bir tebessüm ile bitti. 


Okurken zaman zaman güldüren zaman zaman da hüzünlendiren bir kurguydu. Okurken insanı duygudan duyguya alıp götürecek özellikle kalp kıracak bir konusu olduğunu söyleyebilirim. Ben yazarın kalemini sevdim.
Ve yazarın daha çok kurgularını, karakterlerini okumak isterim. 😊


Mut - la - ka okuyun! 😍
Pinterest shareGoogle Plus share

1 yorum:

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI