KGBT: 33. TUR || Katiller Çetesi; Izabel || YORUM


Bu seriyi çok seviyorum. 😍 Hem de her şeyiyle.. 💕 Yazarın anlatımı, kurguladığı dünya, karakterleri, olayları işleyiş şekli.. Her şeyiyle beni kendine bağlayan bir seri. 

Bence yazarın türü bu ve bu türe daha fazla yönelmeli, bu tarz da yazmaya devam etmeli diye düşünüyorum. Ve yazar her kitabında çıtayı bir tık daha yükseltiyor bence. 😊 

En sevdiğim karakter Victor tabii. 💕 Bir çoğunun benimle aynı fikirde olduğunu biliyorum. 😊 Kitap boyunca Sarai ve Victor dışında herkesten şüphelendim. 

Bir ara Victor'dan da şüphelenmedim değil. Kitabın sonunda yaptığı şeye kızsam da anlayabiliyorum ya. Sonuçta yaşanan şeyler öyle kolay kaldırılabilir şeyler değil. 


Sarai de tam bir psikopat. 😁 Ama seviyorum kendisini ki yaşadıklarını göz önüne alırsak böyle olması normal. Hak veriyorum yani. 

Üçüncü kitap Fredrik'in hikayesi ve ben okumak için sabırsızlanıyorum. 

Ya, kitabı o kadar sevdim ki herkese öneriyorum. 😍 
Okuyun, okutun! 😊
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI