Kan ve Tuz || YORUM


✴ Kitap için fazla bir beklentim yoktu açıkçası ve kitap beni şaşırttı. Kitaptaki aşk üçgenini sevmedim. Yani o kadar olay oluyor ama Ash'ın aşkı düşünmesi saçma geldi bana. Bazı yerlerde çok saçma davranışlarda bulundu. Ash ve Dane'in arasında duygu eksikliği vardı bana göre. Carter, tatlı bir karakterdi. 😍 Kitap boyunca Ash'a sadık kaldı. Beth ve Rhys ikilisini sevdim. Bence çok tatlılardı. Kitabın kurgusu ve konusunun oldukça ilgi çekici olduğunu söyleyebilirim. Ben öyle düşünüyorum en azından. Yazarın anlatımından mıdır yoksa çeviriden midir bilmiyorum ama kitap çok akıcıydı. Normalde bu tarz kitaplar pek okumam ama bana bile sevdirdi bu türü. Kitabın korkutucu ve ürkütücü yönleri olacağını düşünmüştüm ama düşündüğüm gibi olmadı. Kitabı okurken korktuğum yada ürktüğüm söylenemez. Sıkıldığım kısımlar olmadı. Bir yandan kitabı bitirmek istiyor, bir yandan da bitmesini istemiyordum. Kitabı okurken kafası karışmış bir halde bilinmezliğe doğru sürükleniyordum sanki. Kitabın tasarımı, anlatımı, konusu, kurgusu, çevirisiyle kitap bana kendini sevdirdi. Son olarak okumayanların bir şans vermeleri gerektiğini düşünüyorum. 😊
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI