Okuma Etkinliği#25 || Ben, Lucifer || Yorum


Herkese Merhaba!
Yepyeni bir etkinlik ile karşınızdayım.


  • Ben, Lucifer yazarın okuduğum ilk kitabı. Benim için oldukça farklı ve yeni bir tür. İtiraf ediyorum kitaba ilk başladığımda felsefe kitabımı okuyacağım diye düşündüm. Ama öyle olmadı. Kitap beni yanılttı.
  • Kitap Lucifer ağzından anlatılıyor. Buradan eğlenceli bir anlatımı olduğu izlenimini çıkarabilirsiniz. Lucifer, ağzı bozuk ve dediğim dedik, lafı tam gediğine koyan, hazır cevap biri. 
  • Hikaye Lucifer'in intihar etmeye meyilli Declan karakteri yerine geçmesiyle başlıyor. Declan bir yazardır ve intihara meyillidir. Lucifer de onu vazgeçirmek için dünyaya gönderilmiştir. 
  • Lucifer başta mırın kırın etse de Declan'ın dünyasına adım attığında kendini kaptırır. Dünyadaki vakti dolduğunda geri gitmeyi düşünmez. İnsan olmanın nasıl bir şey olduğunu tadar ve bundan kolay kolay vazgeçmek istemediğine karar verir.
  • Ama hiç bir şey istediği gibi olmaz. Bir nedenden ötürü geldiği yere geri çağrılır. İstemeye istemeye dünyadaki görevine veda ederken insan olmanın nasıl bir şey olduğunun farkına varır.
  • Lucifer'in İsrafil için "İsroş" diye bahsetmesi komikti. Okurken anlayamadığım ve kavrayamadığım kısımlar oldu. Hatta durup kitap ile garip garip bakıştığımızı söyleyebilirim.. 
  • Kitabın eğlenceli bir yanı olsa da bazı yerlerde sıkıldığımda oldu. Sanırım bu türü pek okumadığımdan kaynaklanıyor bu.  Dediğim gibi bana hitap eden bir kitap olmadı ama eğer merak ediyorsanız bir şans verebilirsiniz.. (=

Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI