PİYON || YORUM



Piyon, an itibariyle bitti. Distopya benim pek tercih ettiğim bir tür değildi. Fakat yazarın diğer serisini sevdiğim için yazarın bu türdeki kalemine de şans vermek istedim. 

Bazı yerlerde sıkıldığım kısımlar oldu. Karakterlerin davranışlarına kızdığım ve saçma bulduğum durumlar oldu. Ama genel olarak baktığımda sevdim. 

Yazar, hayallerinde kurguladığı dünyayı akıcı ve sade bir dille kaleme almış. Yazarın, kitapta ele aldığı dünya ile gerçek dünyamız arasında benzerlikler olduğunu söylemeden geçemeyeceğim. En azından ben böyle düşünüyorum.

Kitaptaki pek çok şey bizim dünyamızda da yaşanıyor maalesef. Yazarın, kurguladığı dünya ile gerçek hayatı bağdaştırmasını sevdim. 

Benjy ve Kitty arasında çok tatlı bir aşk vardı. 😍 Başta bir aşk üçgeni ile karşılaşacağımı düşündüm ama öyle olmadı. Umarım serinin diğer kitaplarında da olmaz. 

Daxton ve Augusta için söyleyebileceğim tek bir şey var. O da; keşke ölseniz. 😈 

Knox, karakterini de sevip sevemediğim konusunda kararsızım. 😑 Bende güven oluşturmadı o karakter. Sanki her an bir şey yapacakmış gibi duruyor. 

Kitty istemediği seçimler yapmaya ve istemediği bir hayatı yaşamaya zorlandı. Bazı yerlerde böyle yapmasa nasıl olurdu diye düşündürdü beni. 

Ama yaşadığı koşulları ve ruhsal bozukluğunu o an ki psikolojisini düşünürsek onu anlayabiliyorum. 

Kitabın baskısının da her yönden göz doyurucu olduğunu söylemeden geçemeyeceğim. Yani ben çok sevdim. 😍 

Onun dışında distopya severlerin bir şans vermeleri gerektiğini düşünüyorum. 

İkinci kitabı okumak için de merakla bekliyorum. 😊 

Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI