Yağmurla Gelen Mutluluk || Yorum


Kitap hakkında o kadar çok şey yazıldı, çizildi ki.. Beğenen de vardı beğenmeyen de.. Ben beğenen kesimdeyim. 😁 

Kısaca kitabın konusundan bahsedecek olursam; Colton ve Lilly 9-10 yaşlarındayken tanışıyorlar. Ve bir kaza sonucu yolları ayrılıyor. Colton normal bir çocuk değil. Asperger Sendromu var. Ama bu Lilly ile birlikte olmasına engel değil. Ve kader onları yeniden bir araya getiriyor. 

Lilly, Colton'ı daha yakından tanımaya karar veriyor. Ve tabiri caizse bir an olsun yanından ayrılmıyor. Hal böyle olunca da aralarındaki ilişkinin boyutu büyüyor. Yani kaçınılmaz olan gerçekleşiyor. 

Kitap, gerçek sevginin önüne hiç bir şeyin geçemeyeceğini gözler önüne seriyor.

Karakterler çok tatlıydı. Anlatım ve yazarın dili güzel ve akıcıydı. Sevimli bir hikayesi vardı. 

Böyle ilk aşk, masum aşk temalı filmleri, kitapları seviyorum. 

Yağmurla Gelen Mutluluk'u da sevdim. 💜 

Kısa bir kitaptı ve bir kaç saat içerisinde bitti. 

Kapak resmini çok sevdiğimi söylemeden geçemeyeceğim. 😊 

Toparlayacak olursam; kurgusu, karakterleri, anlatımı kısacası her şeyiyle tatlı bir kitaptı benim için. 😍

Tavsiyemdir. 👍 

Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI