Geçmişin Kırıkları || Yorum


Öncelikle şunu söylemeliyim ki kitaba bayıldım. 💜 

Sonlara doğru Tanner'ı bir kaşık suda boğma isteğiyle dolup taşıyordum. Tanner tam bir pislik. Psikopat ve manyak. Kitabın ilk cümlesinden son cümlesine kadar nefret ettiğim bir karakterdi. Ki onun hakkında yanılmadım. Neyse ki yazar onun için güzel bir son düşünmüş. Burada devreye kötü kadın gülüşüm giriyor. 😈 

Tristan ve Lizzie, ikisi de sevdiklerini kaybetmiş, yaralı iki ruh. Ve birbirlerinden destek alıyorlar. Ve hiç beklemedikleri bir anda "aşk" kalplerine düşüyor. 

Konusu klişe gibi gelebilir ama ben çok sevdim. Yazarın kalemi akıcıydı ve cidden kitap hiç bitmesin istedim. Lizzie ile Emma'nın arasındaki anne&kız ilişkisi çok güzeldi. 

Kitapta beni duygulandıran sahnelerde oldu. Geçmişin Kırıkları; herşeyiyle sevdiğim bir kitap oldu.😘

 Son olarak okumayanlara kesinlikle tavsiye ediyorum. 😍

Instagram; @hayalperestinzamanyolculugu
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI