Kitap Alışverişi#7


Herkese Merhaba!

Uzun bir aranın ardından alışveriş yazısı ile karşınızdayım. En son ne zaman alışveriş yazısı yazdım hatırlamıyorum bile.. Min Li Li üzerimde baskı uygulamasa bunu bile yayınlamayacaktım. Sanırım.. :D Kitapları raftan indirip, dizmek, resmini çekmek sonra yerleştirmek için çok üşengenim ben :D Ama uzun zamandır ertelediğim işi bugün gerçekleştirdim. Bu aldığım kitaplar bir kaç ay da aldığım kitaplar. Hepsini tek sefer de almadım yani.. :)  

Neler aldığıma detaylıca bakalım..

Aylardan Aşk'ı okuyup beğenmiş ve yazarını çok sevmiş biri olarak Atlas Sahaf'ta Aşkı Seçtim'i görünce hemen kaptım. Ve 5 TL'ye aldım. Ben de Sırılsıklam Aşık vardı. Aşka Yolculuk ve Küçük Tatlı Heyecan'ı da Atlas Sahafta görünce onları da aldım. Serinin sadece son çıkan kitabı eksik bende. Onu da sahafa düştüğü zaman alırım. Sanırım. :) Marie Force ile de Min Li Li sayesinde tanışmış oldum. Aşka Düşünce vardı bende. Bir Aşk Çarpıntısı da sahafa gelince onu da alıverdim. Elizabeth Hoyt'un Çirkinin Aşığı kitabını daha önce sahaftan almıştım. Bir Aşk Masalı da sahafa gelince onu da aldım. Kısacası bu 5 kitabı Atlas Sahaf'tan 25 TL'ye aldım. :D
Rita Hunter'i daha önce hiç okumadım. Ama Min Li Li önerdiği için ona güveniyorum. Seveceğimi düşünüyorum. İkisini de Atlas Sahaf'tan 10 TL'ye aldım. Serinin diğer kitaplarını tamamlamadan okumayacağım ne yazık ki..
Dex'leri ise bu hafta içinde kitap yurdundan sipariş ettim. İki sevdiğim yazarın kitabı çıkınca dayanamadım aldım ve Sağdıç geldiği gün gibi bitti zaten. Derin Tutku'yu ise hala okuyorum. İkisine 30 TL verdim. İçim gitti gerçi ama sevdiğim yazarlara feda olsun diye avutuyorum kendimi.. :D 
Bu iki güzelliği de çekilişten kazandım. Benim Uzak Yıldızım'ı Go Kitabın sayfasındaki çekilişten kazandım. Vahşi'yi de Gezginler'in düzenlediği blog turunda kazandım. İkisini de henüz okumadım. Gerçi Bela'yı da daha okumadım. O yüzden okunmak için bir süre daha bekleyecekler..
Bu ikisini de Avcılardaki İda Kitabevinden 5 TL'lik olan stanttan aldım. Satılık aslında aklımda yoktu ama 5 TL'ye görünce aldım. Sınırları Zorlamak da Asena'nın önerdiği bir kitaptı. Onu da görünce alıverdim. Beğenirsem devam kitabını da almayı düşünüyorum. Aslında Postiga Yayınlarından çıkan "Radin Efsanesi" kitabını da almıştım ama onu nereye koyduğumu  bulamadım. :(
Bu güzel tarih-i aşk romanları da Kitap İklimi'nin sahibesi Pınar ile yaptığım takas sonucu kitaplığımda yerini aldı. Sahaflara bakmak için buluştuğumuz hem sahaf gezmesi he mde takas gerçekleştirmiş olduk. Gerçi bu uzun zaman önceydi ama neyse.. Henüz hiçbirini okumadım. :(
Bunları da Ukitap'tan takas ile aldım. Julie'nin hiç kitabı yoktu bende. Gelin ile ona da bir başlangıç yapayım dedim ama tabi henüz onu da okumadım. Ne olacak böyle bilmiyorum. Çirkinin Aşığı, Bir Aşk Masalı'ndan sonra serinin ikinci kitabı olan Kalbimi Sana Verdi'yi ukitapta takasta görünce aldım. Böylece serinin son kitabı kaldı. Onu da sahafta bulursam almak istiyorum. Tersyüz ve Kördüğüm de yine takas sonucu kitaplığıma girenlerden. İkisi de merak ettiğim kitaplardı ama henüz onları da okumadım.. 
Kitap kulesi yaptım.. :D Toplamda kitaplığıma 22 kitap girmiş. Ve içlerinden sadece iki tanesini okumuşum. (Gerçi birini hala okuyorum.) Toplam 75 TL de ücret ödemişim. Her ne kadar kitap almayacağım desem de görünce dayanamıyorum.. 

Her neyse...

Siz hangi kitapları aldınız? Ya da aldıklarımdan okuduklarınız var mı? 

Bir daha ki alışveriş yazısında görüşmek üzere...
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI