KGBT 13. Tur || Teklif || Cast


Blog turumuzun 4.gününde sizler için hazırladığım cast'imiz ile karşınızdayım.. 
Hadi, şimdi karakterlerimizi tanıyalım :)


... Lucas Wolfe'un yüzüne yavaş, hayvani bir farkındalık tebessümü oturdu.Beni her an yiyecekmiş gibi hissetmeme neden olmuştu.Bu sırıtış, iki yıl önce beni yatağına kelepçelemesine izin vermediğim anda, bana evinden defolup gitmemi söylemeden önce takındığı sırıtışla aynıydı.
Lucas Wolfe ise sadece radyodan sesini duyduğunuzda bile ıslanmanıza neden olacak bir rock Tanrısı'dı. O muhteşem, sinir bozucu ve görmezden gelinemez bir adamdı ve... sahiplenici davranışlara eğilimliydi.
Bende kızıl saçlar ve Tori'nin "Amazon Boyu" dediği şey vardı ve ne anneme ne de babama benziyordum. Çok da kafama takmıyordum gerçi.
Cuma akşamındaydık ve şu anda arkadaşımın vücudunun yalnızca üst kısmını görebiliyor olsam da onun öldürücü bir şekilde giyindiğini biliyordum. Megan Fox'u salya sümük ağlatacak, uzun, siyah, kusursuz saçlar ve makyaj; hazır... 
... Koyu sarı saçları, kahverengi gözleri ve benim çabuk yanan tenimi utandıran bir yıllık bronz teniyle şu anda babama çok benziyordu.
...Facebook'un sol üst köşesinde kırmızı bir bildiri olduğunu fark ettim. Biri arkadaşlık isteği göndermişti. Ve bu kişi Lucas'ın mavi-siyah saçlı asistanı Kylie Martin'di...
"Bir kaç dakikaya görüşürüz o zaman," dedi büyükannem. "Ve Sienna?""Efendim?""Eve geldiğin için çok mutluyum."Gözyaşlarıyla yanan gözlerimi sıkıca kapatıp, "Ben de," diye fısıldadım.
...Tomas kısa boylu, kel bir adamdı ve öfke nöbetlerine eğilimliydi.
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI