KGBT 14. Tur || Yalnızlık Cesaret İster || Yorum


Herkese Merhaba.
KGBT'nin 14. turuna Yalnızlık Cesaret İster kitabı konuk oluyor.

Yorumuma geçmeden önce;
Çekilişe Katılmak İçin; TIK TIK
Ayrıca bloglarımızı takip ederseniz KGBT Ailesi olarak çok seviniriz. :)


❤️ Esas kızımız Rüya, özel bir şirkette asistan olarak çalışmaktadır ve patronu olan Arel'e aşıktır. Arel'in ise Rüya'nın bu ilgisinden haberi yoktur. Rüya bütün umutlarını kaybetmişken Hindistan'a bir iş için seyahat edecekleri haberini alır ve bu son şansına sıkı sıkıya sarılır. Hindistan'da Arel'in karşısına geçer ve onu sevdiğini söyler. Bunu duyan Arel hiç bozuntuya vermeden kızı reddeder ve onunla çalışmak istemediğini söyler. Bozguna uğrayan Rüya kalp kırıkları ve gözyaşları ile Arel'in yanında ayrılır. Ortaya bomba gibi düşen Natali ise herkesi şaşkına çevirir. Natali, Arel'in eski sevgilisidir ve amacı Arel'den intikam almaktır. Bunun için Arel ve Rüya kuş uçmaz, kervan geçmez bir adaya yollayı verir. Onları adaya hapseder desek daha doğru olur.. Bundan sonra ikiliyi ıssız bir adada çeşitli maceralar beklemektedir.


❤️ Rüya'nın Arel'e olan aşkını itiraf ettikten sonra Arel'in "teşekkür ederim" demesi bana doğru gelmedi. Yani kız seni sevdiğini söylüyor, aşkına karşılık veremem dese anlarım da "teşekkür ederim" de ne demek. :D  Rüya'ya da helal olsun valla. Duvar gibi adamı sevmiş yıllarca :) Arel, yaşadıklarından dolayı içine kapanık, fazla konuşmayan, gizemli diye tanımlayabileceğimiz bir adam. 

❤️ Rüya ile Arel'in ıssız adaya düştükten sonraki maceraları, hayatta kalma çabaları ve birbirlerine olan itirafları güzeldi. Issız adaya düşmeleri onları birbirine yakınlaştırdı. Yoksa Arel, onu bu kadar çok seven kadını elinden kaçıracaktı. Karakterlerin beni bazı yerlerde sinir ettiği kısımlar oldu ama, özellikle bir didişip bir barışık olmaları durumunu sevmedim. Ama bu Rüya'nın Arel'e olan aşkını bir nebze olsun azaltmadı. 


❤️ Arel, az daha elindeki elması kaçıracaktı.. Ama en sonunda akıllılık edip kızı elinden kaçırmadı ve mutluluğa bir adım daha attı. Natali karakterine okuyan herkesin sinir olacağını düşünüyorum. Yani bana göre saçma bir sebepten ötürü Arel'i ve Rüya'yı o ıssız adaya esir etti. Aslında bir yerde iyi oldu. Yoksa Arel ile Rüya bir araya gelemeyecekti.

❤️ Kitapta beni şok eden bir karakter var. "İnci".. İnci'nin yaşadıklarına üzüldüm ve özellikle o "son" beni çok şaşırttı. Yazar sanırım o "son" kısımda hepimizi "cee-e" diyerek şaşırtmayı başardı. Kitabı okurken "Rüya kız, sen nelere kadirsin" dediğim oldu. Sonuçta Arel'in tabularını yıkmasına Rüya yardımcı oldu diyebiliriz.

❤️ Arel'in Rüya'nın aşkına karşılık verişi ve onunla bir geleceğin nasıl olacağını hayal etmesi... O kısımlar güzeldi. Dedim, "Arel, şanslı herifin tekisin!" :D :D Son olarak kitapta Natali dışındaki tüm karakterleri sevdim. :)

❤️ Kitabı genel olarak beğendim. Redaksiyonda ufak tefek hatalar vardı ama diğer basımda düzeleceğini umuyorum. Yazarın dili akıcı.. Bir kaç saatte bitirebileceğiniz bir kitap. Eğer ıssız ada konulu kitaplara tav oluyorsanız Yalnızlık Cesaret İster kitabına da bir şans verin bence. :)

NOT: Kitapla ilgili çekimler Neslihan Öncel'e aittir.
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI