Yeniruh / YORUM

 
*
YENİRUH
Orijinal Adı: Asunder
Yazarı: Jodi Meadows
Seri Bilgisi: Newsoul#2
Çeviren: Derya İmer Aydınık
GP: 4.01
BP: 5/5
352 SAYFA
DEX YAYINLARI

*

Kitabı bitirdim ve şuan nefes alamıyorum. Nutkum tutuldu. Nasıl bir sondu bu böyle? Ruhlar Yılı başladı ve kıyamet kopacak, yer yerinden oynayacak! Ana'nın hissettikleri duyguları hissediyorum şuan. Ana'nın itirafına mı sevinsem yoksa Sam'in ihanetine mi üzülsem bilemedim. Ana'nın yaşadıkları , yalnızlığı , üzerindeki baskılar insanı çok zorluyor. Ben bile okurken Ana'ya üzüldüm. Ve Ana bir daha asla geri doğmayacak. Ve Sam, ruh eşiyle başka bir zamanda hiç karşılaşamayacak. Bunun kadar kötü bir şey olabilir mi ?  Chris'in kendini feda etmesine çok üzüldüm. O sahnelerde gözlerim dolmadı desem yalan olur. Ana'nın hava perileri ile olan senfonisini okurken kendimi bir an olayın içinde zannettim. Filmi çekilse tadından yenmez yani. Bu kitap favori serilerim arasında yerini aldı. Oturup tekrar okuma isteği barındırıyor bende . Sayfalar o kadar akıcı bir şekilde ilerliyor ki kendinizden geçiyorsunuz ve bir bakıyorsunuz ki kitap bitmiş. Harikaydı! Tek kelimeyle müthişti. Bir an önce bu seriyi okumaya başlayın derim . (=
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI