Gül ve Avcı / YORUM

 
GÜL VE AVCI
ASUDE
EPHESUS YAYINLARI
464 SAYFA
GP : 4.64
BP : 5/5
 
*
 
Gül ve Avcı bitti...Bir 500 sayfa daha olsa okuturdu kendini. Tek kelimeyle mest oldum. Keşke hiç bitmeseydi dediğim bir hikayeydi. Kitaba başladığınız an sizi içine çekiyor ve bitirmek için elinizden bırakmıyorsunuz. Kurgusuyla , kahramanlarıyla her şeyiyle çok sevdim bu kitabı. Küçük Albert'a ise bayıldım. Onun o haylazlıkları ve büyümüşte küçülmüş hallerini okumak çok zevkliydi. Evelyn Rosa Drummond, ismine bayıldım. Özellikle Julian'ın "Rosa" diye seslenmesi çok hoştu. Julian'ın Rosa'sı...
"Bir başkaldırıdır aşk .Önce isyancısını yıkar." Sırf bu kelime ve muhteşem kapağı ile alınıp okunur bu kitap. Kapak resmine bayıldım! İnsan oturup saatlerce izlemek istiyor. En azından bende bu hissi uyandırdı. Kütüphanemde en güzel köşeye sahip olacak. (=

Bir Türk yazardan bu kadar güzel bir roman okumak çok etkileyiciydi...Yazarın anlatımına ve betimlemelerine bayıldım. Beni bu kitapla tanıştırdığı için yazara sonsuz müteşekkirim. Ve altını çizerek söylüyorum okumadıysanız bu kitaba bir şans verin derim. Çünkü ben yazarın diğer yayınlanmış olan "Pabucumun Ajanı" adlı kitabını okumak için can atıyorum. Ve diğer kitaplarını...
Konusu;
Evelyn , hiç tanımadığı bir adamla bir gece bir handa birlikte olur. Adamı görür görmez ondan etkilenir ve başta kendine itiraf edemese de ona deli gibi aşık olur. Onu bir türlü aklından çıkaramaz. Onu bulmak için kıvranırken fırsat ayağına gelir ve kendini bir an da Albert'in mürebbiyesi  olarak Lord Julian Wharton'un evinde çalışırken bulur. Başta intikam almak istese de yaptığı planlar suya düşer ve daha önce hiç aşkı tatmamış olan küçük kalbini acımasız Lord Julian'ına kaptırır.Bundan sonra olaylar o kadar hızlı gelişir ki Evelyn kendini acımasız ama bir o kadar da çekici Julian'ın kollarında bulur. Ve artık Evelyn Rosa bundan sonra Julian'ın Rosa'sı olarak kayıtlara geçer.
Kitabın sonu o kadar harika bitti ki ağzım açık kaldı.Son satırları okurken insanda ufak bir tebessüm olmuyor değil. Benden size öneri bu kitabı hemen okuyun derim. (=
Pinterest shareGoogle Plus share

2 yorum:

  1. Papucumun Ajanı kitabını almıştım ama Gül ve Avcı almayı düşünmediğim bir kitaptı, yorumunu okuduktan sonra bir şans vermeye karar verdim, alınacaklar listeme ekledim : ) Teşekkür ederim güzel yorumun için

    YanıtlaSil
  2. Ben teşekkür ederim , ne demek (=

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI