İtalyan Aşk / YORUM

 
İtalyan Aşk
Wattpad Hikayeleri
IŞIL PARLAKYILDIZ
Puanım : 3/5
*
Yorum; Bu hikayeyi okurken biraz hayal kırıklığına uğradım. Yazarın ilk hikayeleri olduğu için sanırım, beni tatmin etmedi pek.Birbirine aşık olan iki kuzenin aşklarını ve mücadelelerini anlatıyor. Kurgu güzeldi fakat kuzenlerin birbirlerine olan ilgisini geç fark etmiş olmalarını garipsedim. Çocuklukları birlikte geçen ve her gece birlikte uyuyan kuzenlerin aşklarını geç yaşamaları beni hayal kırıklığına uğrattı. Siz bir adamla birlikte uyuyorsanız ve ona olan hisleriniz aşık olduğunuzu gösteriyorsa neden bunu görmezden gelir ki insan işte bunu anlamıyorum. Kızın sürekli inkar peşinde olması, adamın kızdan uzaklaşma çabaları derken hikaye bir yerden sonra koptu bende. Ama yazar sonunu iyi bağlamış, en azından kafamdaki soru işaretlerini gidermiş oldu. Yine de merak edenler için okumanızı öneririm.
 
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI