Bana Dokunma / YORUM

 
*
BANA DOKUNMA
Shatter Me
Tahereh Mafi
Shatter Me#1
Bilge N. Zileli Alkım
GP: 4.04
BP: 5/5
DEX YAYINLARI
325 SAYFA
*
Yorumum ; Tek kelimeyle harikaydı. Bu kitaba ve yazara bayıldım. Yazarın sıra dışı üslubuna ve etkileyici betimlemelerine mest oldum. Okurken çok keyif aldığım bir distopyaydı. Gözüm kapalı tavsiye edebilirim. Bütün karakterleri sevdim - Warner hariç. - Adam'a hayran kaldım. Nutkum tutuldu. Bu kitabı bir an önce okuyun ve Juliette'in dünyasını keşfe çıkın !
*
Konusu; Juliette , dokunduğu herkesi taşa çevirebilecek ve canını yakabilecek bir güce sahiptir. Bu güce nasıl sahip olduğunu ve nasıl kurtulacağını bilmemektedir. Ailesi ve arkadaşları tarafından dışlanmış en son çare olarak da Yeniden Kuruluş'un eline teslim edilmiştir. Orada gördüğü muamele artık canına tak etmiştir. Ama bir gün hücresine gelen yakışıklı ve bir o kadar da gizemli adamımız ile yolları kesişir. Adam , Juliette'nin okul arkadaşıdır ve ilk aşkıdır .Adam'ı görür görmez onu tanır ama unu ona söyleyemez. Adam ise Juliette'i hiç unutmamıştır. İkisi de bir anda kendilerini geçmişlerindeki sırlarla dolu bir geleceğin içinde bulurlar. Birlikte Yeniden Kuruluş'tan kaçarlar ve bundan sonra hayat onlar için daha tehlikelidir . Çünkü Warner peşlerine düşmüştür . Ve Warner, Juliette'i almadan vazgeçmeyecektir.

Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI