[Bu Ay Neler Okudum?] Mayıs│15


Mayıs ayı benim için sınavlar ile dolu bir aydı. Buna rağmen 7 kitap okumuşum. Ben hiç okuyamam diye düşünmüştüm. Haziran ayına bomba gibi bir giriş yapmak istiyorum. Bakalım kaç kitap okuyacağım? :D Siz de okuduklarınızı paylaşmak isterseniz link bırakınız. Aralarından okuduklarınız ya da sizin okuduklarınızdan önerdikleriniz varsa yorum olarak bırakınız! :) 

Gelelim neler okuduğuma; 


  • Koruyucu Yorum gelecek. 
  • Ateş ve Buz YORUM [3 PUAN]
  • Kalbimi Salla YORUM [2 PUAN]
  • Şimdi Benimsin Yorum Sihirli Kitaplık ile Okuma Etkinliklerinde.
  • Aşkın Nazlı Hali YORUM [5 PUAN]
  • Benzemez Kimse Sana YorumYorum KGBT'de.
  • Bana Seni Seviyorum Deme HissettirYORUM [2 PUAN]
Pinterest shareGoogle Plus share

2 yorum:

  1. Şimdi benimsin okuma etkinliği değil miydi hacıı o.O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru ya.. Benim kafa uçmuşş :D Hemen düzeltiyorum :)

      Sil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI