Kalbimi Salla [Kitap Yorumu]




Herkese Merhaba!

Kitabı okuyalı 3 - 4 gün falan oluyor ama ben anca yorum yazıyorum. Sebep; üşengeçliğimden kaynaklı. :D Ee haliyle aradan zaman geçince ne yazacağını bilemiyor insan. Bende aynı bu durumdayım! Her neyse..

"Çeviri ve adam gibi redaksiyon yapılmayan bir kitap nasıl olur?" bunun kanıtı gibiydi kitap. Kurgusu güzeldi ama son okuma yapılmadan basıldığı her halinden belliydi. Kitabın şimdiki zamanla anlatılması benim için olumsuz bir etken iken, bir cümle de geçmiş zamanın bir cümle de şimdiki zamanın kullanılması beni oldukça rahatsız etti. Bir, iki kere olsa neyse.. Ama kitabın büyük bir bölümü bu durumda maalesef :/

Kitabın konusuna gelecek olursak; Lane, bir reklam şirketin de stajyer olarak çalışmaktadır ve işi gereği eski erkek arkadaşı Noel ile bir reklam anlaşması yapmak için gönderilir. Noel, ise ünlü bir müzik grubunun üyesidir. Yolları tekrar kesiştiğinde Noel, Lane'i yeniden hayatında istemektedir ve bunun için çeşitli yollara başvurur. En sonunda bir araya gelen ikili için hayat sürprizlerle doludur. İkilinin inişli çıkışlı ilişkisi ve bir parçacık dram okunabilir kıldı kitabı. Ama yine de yetmedi bu benim için. Beklentiyi yüksek tuttuğumdan herhalde..

Tadımlık bir chick-lit'ti bana göre. Bir iki saat gibi kısa bir sürede bitti. Şimdiki zamanla anlatılmış kitaplar pek tercihim olmasa da kurgusunu beğendim. Ama kitabın redaksiyon eksikliği beni rahatsız etti. Umarım yayın evi ikinci kitapta bunu göz ardı etmez. Şimdiki zamanla yazılmış kitapları seviyorsanız ve müzik gruplarına ait kitaplar sizi cezbediyorsa beğeneceğinizi düşünüyorum. 
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI