Scarlet II Kitap Yorumu

 


Scarlet, Kırmızı Başlıklı Kız uyarlaması.. Cinder'ın Kaptan Thorne ile hapishaneden kaçması ile başlıyor. Thorne ile uzay gemisine binip Doğu Ulusları Topluluğu ve Levana'dan kaçarken Cinder kim olduğunu ve gücünü keşfeder. Scarlet ise babaannesini kaçıranları bulmak için Wolf ile işbirliği yapar. Ama Wolf ile ilgili bilmediği şeyler vardır. Wolf, hem Aycı hem ajan hem de kurt adamdır. Hem de Alfa. (Düşmeyelim de ne yapalım? 😍) Cinder ve Thorne kaçarken Scarlet ve Wolf babaannesini ararlar. Ve bu dörtlünün yolları birbirleriyle kesişir.

Kitapta favorim Wolf oldu. Karşıma çıktığı ilk anda vuruldum 😍 Scarlet ise güçlü, cesur kızım. Onu da sevdim. Cinder ise başına gelenler ile bocalamış bir halde. Yavaş yavaş güçlenecek o da. Thorne ise sevdiğim bir diğer karakter. Onun da hikayesini merak ediyorum. Kai ve Dr. Erland pek ortalarda görünmedi. Scarlet de pek bir olay olmadı aslında. Kaçma kovalama ile geçti kitap. Scarlet ve Wolf ikilisi favorim oldu. Onların ilişkileri nasıl ilerleyecek merak ediyorum. 😍 Wolf'un Cinder'ı eğiteceği sahneleri de merakla bekliyorum. Eksikleri vardı ve bana göre ortalama bir kitaptı. Ama serinin ilerleyen kitaplarda giderek güzelleşeceğini düşünüyorum. Kitabın evrenini ve karakterlerini seviyorum. Cinder'ın gücünü keşfedip Levana'ya karşı savaş açmasını sabırsızlıkla bekliyorum. 

Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI