Cinder II Kitap Yorumu

 



🌙 Beşinci Dünya Savaşı'ndan sonra Yeni Pekin'de kurulan, insanların, androidlerin, büyücülerin ve Sayborgların bir arada yaşadığı, hava araçlarının ve teknolojinin level atladığı, vebanın hüküm sürdüğü bir topluluk Doğu Ulusları Topluluğu.. Bir yandan Dünyaya hükmetmeye istekli bunun yolunda herşeyi yapmaya hazır kötü bir Kraliçe; Levana..


🌙 Gücünün ve kim olduğunun farkında olmayan, hissiz, duyguları olmayan, kızarma, ağlama, utanma gibi hisleri olmayan, bir kolu ve ayağı mekanik olan bir sarborg aynı zaman da bir mekanik ustası olan Cinder..

🌙 Uzun zamandır kitap okuyamadığım için yorum yapma konusunda paslanmışım. Ama kitap hakkında bir kaç bir şey söyleyeceğim.

🌙 Yazarın kurguladığı evreni sevdim. Okurken zihnimde canlandırabildim. Eksikleri var mıydı? Evet. Kitabın başından beri gelenek haline gelmiş bir balodan bahsediliyor. Balo sahnesini yetersiz buldum. Her şey bir an da olup bitti. Daha büyülü bir an atmosfer beklerdim.

🌙 Bir diğer etken ise Cinder. Karakterini zayıf ve güçsüz buldum. Gerçi yaşını düşünürsek bu normal.. Daha çocuk neticede.. Ama yine de kendisine yapılan haksızlıklara karşı biraz diş göstermesini, karşı çıkmasını isterdim. Bu kadar kolay kabullenmesini değil.. Kendisini değersiz olarak görmesi ise bir parça kalbimi kırdı. 💔

🌙 Prens Kai'yi ise sevdim. O da henüz bir çocuk olsa da sorumlulukları, yapması gereken fedakarlıklar altında ezilen bir karakter. Ama buna rağmen iyi ve güçlü bir Kral olacağı izlenimini oluşturdu ben de..

🌙 Aycı'ların ise yeteneklerini, neler yapabileceklerini, güçlerini çok beğendim. 😍 Ben asıl en çok Torin'in hikayesini merak ediyorum. Onda bir asillik var. Kitapta çok yer edinmese de ben de yer edindi. 😎

🌙 Kitap oldukça akıcıydı, kurgulanan evreni de sevdim. Eksikleri vardı ama yine de serinin ilk kitabına göre ortalama bir kitaptı. Serinin ilerleyen kitaplarda daha da güzelleşeceğine inanıyorum. 🤞



Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI