KGBT 15. Tur || Gecenin Sonu || Yorum


KGBT'nin 15. turundan herkese merhaba.
Benim çok merak ettiğim bir kitabın turu ile karşınızdayım.
Çekiliş için; TIK TIK!

~ Kitap bitti ve şaşıp kaldım. Kitabın sonu tahmin edilebilirdi ama kitabı bitirdiğimde ikincisini okumak için can attığımı söyleyebilirim. Umarım yayın evi tez vakitte çıkarır ikinci kitabı.

~ Hikayemiz Julia'nın etrafında dönüyor. Julia Cubic Z barında çalışan bir barmen. Ve Charlie adında bir mafya babasına da borcu var. Borç aslında Julia'nın değil. Julia'nın eski erkek arkadaşı geçmişte ona kazık atıp bütün borçlarını Julia'nın üstüne yıkarak, kaçmış.

~ Charlie ise pislik adamın teki! Ve Julia'nın Charlie ile başı bela da. Ve bu beladan kurtulmak için ona katlanmak zorunda.. Kısacası Julia'nın Charlie'nin elinden çekeceği var.



~ Julia başındaki beladan kimseye bahsetmemiş. Çevresindeki herkesi, kız kardeşini ve arkadaşlarını korumak için bunu bir sır gibi saklamış. Sonra hayatına Clay'in girmesi ile her şeyin değişmeye başladığını görüyor.

~ Julia, bara gelen bu seksi ve yakışıklı avukata tutuluyor. Onunla geçirdiği bir kaç günün sonunda ona aşık olmaya başladığını hissediyor. Ama ondan uzak durması gerektiğini de biliyor. Çünkü onu Charlie pisliğine bulaştırmak, başına bela olmak istemiyor.

~ Clay, günden güne Julia'ya tutulurken Julia'nın ondan bir şeyler sakladığını ve yalan söylediğini öğreniyor. Julia ve Clay sona yaklaştığında onları bekleyen sürprizlerden haberleri olmadan yollarına devam ediyorlar.


~ Kitabın türüne göre farklı olduğunu söyleyebilirim. Clay'in bir CEO yerine Avukat olması benim hoşuma gitti. Özellikle bu türde genelde CEO'lar üzerinde durulur. Yazarın farklı bir meslek grubunu ve onun ilişkilerini ele almasını sevdim.

~ Julia'nın yaptığı fedakarlıklar, ailesini ve çevresindekileri koruma çabası ile benden tam not aldı. Ama keşke Clay'e her şeyi anlatsaydı. Clay ona yardımcı olabilirdi belki. İkilinin birbiriyle yatak arkadaşlığı dışında bir arkadaş gibi takılması çok hoştu. 


~ Kitapta yazar daha çok Julia ve Clay'in üzerinde durduğu için diğer karakterlerin pek fazla sahnesi yoktu. Ben Mckenna ile nişanlısı Chris'e ait bir şeyler de okumak isterdim. Ama belki ikinci kitapta onlara dair bir şeyler görürüz.

~ Değinmek istediğim bir konu var. Yazar karakterleri betimleyememiş. Kitapta sadece Julia ve Clay'e ağırlık vermiş ama diğer karakterler arada kaynamış. Mesela Mckenna ya da Charlie'nin olduğu kısımları okurken zihnimde bir görüntü oluşmadı. Bu beni biraz rahatsız etti ama onun dışında kitabı bir gün gibi kısa bir sürede bitirdim.



~ Yazarın kalemi akıcı.. Kurgunun sizi içine çeken bir hikayesi var. Redaksiyonda ufak tefek hatalar vardı ama düzeleceğini umuyorum. Özellikle bir yerde Charlie bir yerde Carlie yazması gözümden kaçmadı. Bunu da buradan ileteyim. Ve söylemeden geçemeyeceğim. Yayın evi keşke orijinal kapak kullansaydı.. Ben orijinal kapağı daha çok sevdim. :)

~ Uzun lafın kısası ben kitabı beğendim. Karakterleri, kurguyu ve yazarın kalemini sevdim. Farklı bir tür arayanlar için bu kitaba da bir göz atmanızı öneririm. :)


Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI