Okuma Etkinliği#16 || Ruhunu Aşka Teslim Et ~ Yorum ve Çekiliş


Herkese Merhaba.
On altıncı okuma etkinliğimiz "Ruhunu Aşka Teslim Et" yorumu ile karşınızdayım. :)

Kitap Tanıtımı İçin; TIK TIK!

➥ Kitap yorumuma başlamadan önce serinin ilk iki kitabını okumadığımı söylemem gerek. Kitapları ayrı ayrı da okuyabilirsiniz. Çünkü son kitap Andreas ve Phoebe üzerine yazılmış. Ama okurken diğer ilk iki kitabı da okumak istediğimi söylemeden geçemeyeceğim. 

➥ Kitabımızın ana karakterleri Andreas ve Phoebe. Andreas'ın tek amacı intikam almaktır. Bu uğurda da sürekli James Pace ile yazışmaktadır. Ama gözden kaçırdığı bir şey vardır. Yazıştığı kişi James Pace değildir. 

➥ Phoebe Pace ise Andreas'ın hayatına bir bomba gibi düşmüştür. Andreas, onu gördüğü ilk andan beri ondan etkilenmiştir. Ama ondan hoşlandığını belli etmemek için bir çok yola başvurmuştur. Onu ofisinden kovmayı ve ona kötü davranmayı da ihmal etmemiştir.

➥ Phoebe Pace ise sabrın ve zekanın ürünü bir karakter. Güzel, sabırlı, becerikli ve iş bitirici. Zekasını ise unutmamakta fayda var. Phoebe'in amacı ise babasının borçlarını ödemek ve kardeşinin yaşayıp yaşamadığını öğrenmektir. Bunun için Andreas Merrick ile anlaşmanın yollarını aramaktadır.

➥ Ondan çabucak kurtulmanın yollarını arayan Andreas, bütün borçlarının silindiğini söylemesine rağmen Phoebe'in vazgeçmeye niyeti yoktur. Andreas, Phoebe'i başlarda hafife alsa da nasıl bir oyunun içine girdiğinden haberi yoktur. Çünkü karşısındaki kadın sandığından daha zekidir.

➥ Andreas'ın Phoebe'den hoşlanmasına rağmen bunu inkar etmesi boşuna bir çabaydı. Yani onu gördüğü andan itibaren aklından çıkaramıyordu ve sürekli ondan uzak durma, kaçma çabaları boşa çıkıyordu. Yani aralarındaki ilişki "kaçan kovalanır" oyununa dönüştü.

➥ Kitabı okurken başlarda sıkıldığımı söyleyebilirim. Elimde tuttuğum kitap Historical bir kitap mı bilemedim. Yani sanki S. Holmes'un dosyalarını inceliyormuş gibi hissettim. Ama bir yerden sonra hikayenin seyri değişti ve bu beni memnun etti açıkçası.

➥ Andreas'ın son kısımlardaki halleri çok tatlıydı. "Aşık adamın hali bir başka oluyormuş" dedirtti bana. :) Phoebe ve Andreas çiftini sevdim. Andreas her ne kadar kötü bir adam olduğunu belirtse de ben onu sevdim. İşin sonunda Phoebe kardeşi ile ilgili gerçeği öğreniyor ama Andres'a olan ilgisi hiç değişmiyor ve kaçınılmaz olanın gerçekleşmesi de fazla gecikmiyor haliyle.. 

➥ Son sayfalara da doğru büyük bir zaman atlaması oluyor. Ve bu durum beni biraz şaşırttı. Yani o kadar zaman atlamanın ne gereği vardı anlamadım. O son kısım olmasa da olurdu. Şimdi ne diyor bu kız diyebilirsiniz ama  spoiler olacağından bundan sonrası satırlarda diyorum.. ;)

➥ Kitabı okurken Roman'ın hikayesini de merak ettim. O yüzden serinin ilk iki kitabına da bir göz atmak istiyorum. Ne zaman okurum bilmiyorum ama ben yazarın yazım tarzını ve anlatımını beğendim. Yazarın akıcı bir dili var ve okurken sizi etkisi altına alıyor. Son sayfaları gülümseyerek okuduğumu belirtmek isterim. :) Son olarak eğer daha önce Anne Mallory'nin kalemi ile tanıştıysanız "Ruhunu Aşka Teslim Et" kitabına da bir şans verebilirsiniz bence.. :) 
a Rafflecopter giveaway
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI