On Küçük Nefes [Kitap Yorumu]

On Küçük Nefes Al Kacey! İçinde Tut. Hisset. Sev. Kitabı okuma sebebim bu yazı oldu diyebilirim. Kacey, bir trafik kazasında anne,babasını, erkek arkadaşını ve en yakın dostunu kaybetmiştir. Geriye 15 yaşındaki kız kardeşi Livvie'den başka kimsesi kalmamıştır.

Bir süre teyzelerinin yanlarında kalsalar da, eniştesinin Livie'ye olan tavırları Kacey'in dikkatinden kaçmaz ve bir gece vakti valizlerini hazırlayıp Miami'ye doğru yeni bir yolculuğa çıkarlar. Bu yeni bir hayata doğru atılmış ilk adımdır.

İnternetten ucuz yollu buldukları ev, artık yeni evleridir. Yeni komşuları Fırtına(Nora) ve Trent ile tanışmaları ise hayatlarına yeni birilerini sokmalarının ilk sinyalleridir.

Kazadan sonra Kacey eskisi gibi değildir. Şimdi ki Kacey, kız kardeşine iyi bir gelecek sunmak için fedakarlık yapan genç bir kızdır. Kaza sonrası tedavi süreci sıkıntılı geçse de geçmişini geride bırakmakta kararlıdır.

Başlarda bir kahve dükkanında çalışırken orada kazandığı paranın yetersiz gelmesi ile Nora'nın ona sunduğu iş teklifini kabul eder. Kacey artık Fırtına ile bir Striptiz Kulübünde çalışmaktadır.

Ve hayatının aşkı diyebileceği Trent ile çamaşır odasında karşılaşır. Birbirlerine olan çekimleri ise kaçınılmazdır. Kacey, ona kalbini açarken acı gerçekle yüz yüze gelir.

Bir anda bütün dünyası tepetaklak olan Kacey, yine geçmişe dönmüştür. Yakınları onu bir kliniğe yatırdıklarında başta sorun çıkartsa da kız kardeşine verdiği sözü tutmuştur. Klinikten iyileşmiş bir şekilde çıkmıştır.

Ve yanında onu seven insanlar ile güzel bir gelecek vardır. Bütün sevdikleriyle hep bir aradadır ve onlara sıkı sıkı tutunmakta kararlıdır. 


Kitaptaki bütün karakterleri sevdim. Teyze ve Enişte hariç! Onlar olmadan kitap daha da güzel. :D Küçük Mia ise "tam ısırmalık" diyeceğiniz, tatlı bir prenses. Livie ile olan diyaloglarına bayıldım!

Fırtına ve Kacey arasındaki diyaloglarda güzeldi. Onlardan iki güzel dost oldu. Fırtına'nın Dan yerine Cone ile evleneceğini düşünmüştüm ama Dan de kabulümdür. Onların hikayesini de okumak isterim.

Trent... beni hem şaşırtan hem de kendini sevdiren bir karakter. Neler de çekmiş yavrum, pişmanlığı, Kacey'e destek olma çabaları harikaydı! İkilinin yeni başlangıcını ikinci kitapta görürüz umarım.

Min'in tavsiyesi üzerine okuduğum bir kitaptı. Beni sıkan yerler oldu mu evet, ama bu kitabın kötü olduğunu gösterir mi hayır, önerir misin derseniz evet. Umarım yayınevi ikinci kitabı fazla bekletmeden çıkarır. Çünkü devam kitabını merakla bekliyorummm :D 

Pinterest shareGoogle Plus share

2 yorum:

  1. Bilmiyorum biliyor musun da devam kitaplarında ana karakterler Kacey değilmiş.İkinci kitapta Livie üçüncüde şu kulübün sahibi olan adam son kitapta da Ben mi ne işte o'ymuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende okuduktan sonra öğrendim. Ama azda olsa yazar Trent ve Kacey'den bahsetmiştir diye umuyorum. O yüzden ikinci kitap bir an önce çıkmalııı :D

      Sil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI