DELİDOLU [Kitap Yorumu]



Konusu; Elle ve Lee, şenlikler için bir öpücük standı kurarlar. Ansızın standa Lee'nin erkek kardeşi Noah'ın gelmesi ile Elle kendini onunla dudak dudağa bulur. Ve asıl olaylar bundan sonra başlar.

Kitabın konusu kısaca bu. Bütün olaylar bunun üzerine kurulu. Her şey bir öpücükle başladı da diyebiliriz. İlk başlarda Lee'yi kız sanmıştım. Erkek olduğunu öğrenince şaşırdım tabi. Neden böyle bir izlenime kapıldıysam artık :D

Elle, içten içe Noah'ı sevmektedir. Ama Noah'ın bundan haberi yoktur. Taki bir kaç aya kadar. Artık Noah ona farklı gözlerle bakmaktadır. Elle, her ne kadar Noah'dan uzak durmak istese de kalbine söz geçiremez ve onunla birlikte olur.

Noah, Elle'nin ilk'idir diyebiliriz. İlk öpücük, ilk aşk, ilk dokunuş vs. vs. vs.
Noah, okulda herkesin korktuğu kavgacı bir tiptir. Elle ise masumane kızımızdır. Dediğim gibi konu klasik bildiğimiz "ilk aşk" konusu. 

Okurken beni güldüren kısımlar oldu. Bir gün gibi kısa bir sürede bitirdim. Beğendim mi evet ama seri olmasını gerektirecek kadar da bir şey yoktu kitapta. Dili basit, cümleler basitti. Boş zamanlarınızda okuyabileceğiniz chick-lit tarzında bir kitap. Okumasanız da bir şey kaybetmezsiniz. Okuyup okumamak size kalmış, ama öyle de çok beklentiye girmeyin derim ;)

Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI