Şubat Ayı Okuma Raporu - 2014

Şubat ayını da geri bıraktığımız şu son günlerde bu ay neler okudum onun listesini yaptım . Ve sizinle paylaşacağım. Bu ay değişiklik olarak "wattpad öyküleri" de okudum .  Bu arada bu ay 6 seriye başladım . Hayırlı uğurlu olsun. Seri okumaktan tek kitaplara sıra gelmiyor maalesef :(  . Tanrıça Üçleme'sinin ikinci kitabı bitti. Sıra son kitapta. Yalnız novellalar çıkacak mı bilmiyorum ama bence bir an önce çıkmalı . Buradan EPHESUS yayınevine duyurulur . Hadi , hep beraber bu ay ne okudum onlara göz atalım .

Bu ay baya bir kıyak çekmişim PEGASUS YAYINLARI'na .
5 kitap okumuşum , az değil yani. :)  
Pegasus - 5
Martı - 3
Ephesus - 1
Dex - 1
Arkadya - 1
Orkinos - 1
*
Bir değişiklik daha yaptım ve e-kitap okudum.
Malum 100'E yakın e-Kitap'ım var .Bir an önce başlamam lazım diyerek ilk adımı attım .

Ve son olarak wattpad hikayelerinden 5 kitap okumuşum.
Böylece bu ay okuduğum toplam kitap sayısı ; 18
AYIN 18.'inci KİTABI
YILIN 25.'inci KİTABI
 
TAVSİYE ETTİKLERİM:
Ejder Ateşi
Kördüğüm
Düğün Gecesi
Koruyucu
Tanrıçanın Savaşı
*
Siz bu ay neler okudunuz ?
 
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI