Yüzü Olmayan Adam II Kitap Yorumu



#kitapyorumu

Duru, rüyalarında gerçekleşecek olan olayları görüp, astral seyahat yapabilmektedir. Ve ona yardım eden bir "ses" ile yaşamaktadır. Bazen çıldırmanın eşiğine gelse de bu yeteneğini kabullenmiş ve kendini insanlardan soyutlamış, geçimini çocuk kitaplarına çizim yaparak ve en yakın arkadaşı Merve dışında kimse ile görüşmeyerek mütevazi bir hayat yaşamaktadır. Ama bir gün bir olaya yardım etmesi ile polislerin dikkatini, daha doğrusu Tarık'ın dikkatini çeker. Tarık hayatına girdikten sonra mütevazi olan hayatı hareket kazanmaya başlar.

Yüzü Olmayan Adam ütopik, heyecanlı, çılgınca ve okurken kimi zaman güldüğüm, kimi zamanda durup düşündüğüm ve Tarık ile Duru'nun birbirlerine olan aşkı ile mutlu olduğum bir kitap oldu. Sadece bazı olaylar çok hızlı gelişti. Mesela Duru ile Tarık'ın ilk birlikteliklerinin böyle aceleye gelmiş gibi değil de daha özel olmasını isterdim. Onun dışında karakterlerin hepsi kendine has ve birbirinden çatlak. 😂 Tarık'ın, Duru'yu "kumrum" diye sevmesi beni bitirdi. 😍 Yüzü Olmayan Adam da kurgulanan çılgınca dünyayı sevdim. Biraz fantastik, biraz kahkaha ve bolca aşk dolu bir kitap oldu benim için.. 🌸
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI