En Güzel Hatam II Kitap Yorumu




#kitapalıntısı 

"Sana yalan söyledim. Senden bir şeyler sakladım. İncinmene sebep oldum. Sırtında bir yara izi taşımanın sebebi benim. Beni istemek, bana güvenmek ya da bana bir şans daha vermek için hiçbir sebebin yok ama denemek zorundayım. Denemek zorundayım çünkü seni seviyorum, Rachel. Sana öylesine çaresizce aşığım ki.." 

#kitapyorumu

En Güzel Hatam, en sevdiğim Vi Keeland kitabı olabilir. 😍 Okurken hem keyiften dört köşe olduğum hem de kendimi hüzünlü hissettiğim bir kitap oldu. Bazı kısımları ise eğlenceliydi.. Geçmişten gelen birbirlerini tanıma klişesi olsa da çok güzeldi. Klişeleri severim, güzel yazıldığı, hissettirildiği sürece. 😈 Rachel, yaşadıklarına rağmen güçlü olduğunu düşündüğüm bir karakter oldu. Caine'in geçmişte Rachel için yaptıkları o kadar güzeldi ki.. 😍 Bayılıyorum Vi Keeland erkek karakterlerine.. 😍 Birbirleri için doğru kişi olduklarını ve birbirlerine aşık olma süreçlerini okumak güzeldi. 😍 Hele o ilk fark edişleri.. Sudan çıkmış balığa döndü ikisi de.. 🤭 Tabii bir yerden sonra aralarındaki ilişki çıkmaza giriyor ama çok güzel bir şekilde tatlıya bağlıyorlar. En Güzel Hatam pişmanlık, affetme ve ikinci şans kitabı. Bu yazardan daha çok kitap okumak istiyorum. Umarım yeni bir Vi Keeland kitabı okumak için fazla beklemeyiz. 🍀
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI