Yaz Tatilinde Okuduğum Kitaplar


Aslında bu yazıyı Instagram hesabımda paylaşmıştım. Ama burada da paylaşmak istedim. Geç de olsa.. 

* * *

Yaz tatilinde okuduğum kitapları paylaşmaya geldim. Yalnız Dünyanın En Şanslı Kızı bu listeye dahil değil. Ona başlamıştım aslında ama beni pek sarmadığı için yarım bıraktım. Bu resmi önceden çektiğim için bu listede yer alıyor. Yeni resim çekmeye de üşendiğim için bununla idare etmeyi tercih ettim. Bunların dışında dört tane de pdf olarak kitap okudum. Onların yorumlarına profilimden ulaşabilirsiniz. Wattpad den de okuduğum kitaplar var fakat onları paylaşma gereği duymadım. (Üşendi) 😛

Sonuç olarak toplamda 18 kitapla yazı kapatmış bulunuyorum. Benim için az bir sayı. Ama hiç yoktan iyidir tabi. Gelecek yaz daha fazla kitap okumak dileğiyle diyor ve yeni yazılarımda görüşmek üzere bu postu buraya bırakıp kaçıyorum. 😊
Pinterest shareGoogle Plus share

1 yorum:

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI