İLİK || YORUM



İlik bitti ve diyebileceğim tek şey 'vay canına!' Kitabın başlarında sıkıldığımı itiraf etmem gerek. Hatta yarım bırakmayı bile düşündüm. Ama sonra devam etmeye karar verdim. Kitap bir süre benim için 'bitse de gitsek' modada idi.. Bu türe pek yakın değilim o yüzden okumakta zorlandığım oldu. Ama ilerleyen sayfalarda kitap akmaya başladı. Tarryn Fisher'ın kalemi ile ilk defa tanışıyorum ve bu benim için yeni bir deneyim oldu. Neden bu kadar geç okudum bilmiyorum ama diğer kitaplarını da okumak için sabırsızlanıyorum.
Olaylar Margo etrafında dönüyor. Onun ağzından okuyoruz hikayeyi. Dediğim gibi başlarda sıkıldığım kısımlar oldu ama sonradan beni çok şaşırtan gerçeklerle karşı karşıya kaldım. Judah konusunda hala şüphelerim var. Benim için tam bir muamma.. 😑

Çeviriden midir yoksa yazarın anlatımından mısır bilmiyorum redaksiyonel yönde hatalar vardı. Okurken kitaba yoğunlaşmamı zotlaştırdı diyebilirim. Şimdiki zamanla anlatılıyor ve ben bu zamanla anlatılmış kitapları pek sevemiyorum. Ama yinede bir yerden sonra kurgunun içine girince o kadar göze batmıyor bu durum. Sadece belirtmek istedim. 

Kapak resmi ise beni benden alıyor. Sizce de çok yaratıcı değil mi? 😍 Yazarın kendine has bir tarzı var ve farkında olmadan sizi kendisine hayran bırakıyor. Kurgusu zekice düşünülmüş ve işlenmiş. Tarryn Fisher'dan da farklı bir şey beklenmezdi. Beğenmediğim yönleri olduğu kadar beğendiğim yönleri de oldu. Beğendiğim yönleri daha ön planda. Beni şaşırtmakla kalmadı afallattı. Bu da bir adım önde olmasını sağlıyor. Daha fazla uzatmak istemiyorum. Yazarı seviyorsanız ve henüz bu kitabını okumadıysanız en kısa süre de temin edip okumanızı öneririm. 😊
Pinterest shareGoogle Plus share

1 yorum:

  1. Kapak tasarımı gerçekten dikkat çekici :) Ben daha önce yazarın hiç bir kitabını okumamıştım deneyebilirim bu nedenle :)

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI