S*ktir Et Aşkı || YORUM



''Sürekli mutlu olamayacağınız için üzülmeyin. Bu hızlı bir şekilde enkaz gibi hissetmenize neden olacaktır. Eğer hayatlarımız kitap olsaydı, mutlu olduğumuz anlar sadece noktalama işaretleri olurdu.''


S*ktir Et Aşkı; İLİK'ten daha çok sevdiğim bir kitap oldu. İLİK'i bitirmem iki, üç günümü almış olsada S*ktir Et Aşkı dört, beş saat içerisinde bitti. Buradan ne kadar akıcı olduğunu ve kendini okuttuğu, okuyucuyu içine çektiğini söyleyebilirim. 

Karakterler biraz sorunluydu. Della karakterini sevmedim. Kit ve Helena karakterlerinin de sevmediğim yönleri olmadı değil ama onları ayrı olarak düşünmek bile istemediğimi fark ettim.
Yazarın kitabın sonlarında Muslim karakterini harcadığı bir gerçek. 😁 Bir an neler oluyor dediğim oldu. Yani Kit'ten başkasını düşünemiyorum ben Helena için. Hep Kit. 😍

Helena, en yakın arkadaşı Della'nın sevgilisi Kit'e aşık. Helena da Neil ile sevgili. Kit ise Helena'yı seviyor. Karmaşık bir ilişki söz konusu.. Kit'i bazı kısımlarda hiç anlayamadım. Madem seviyorsun neden hala Della'nın yanındasın? Helena'nın aşkı için katlandığı şeyler çok ağırdı be..😢 

Tamam ona da kızdığım sahneler oldu. Yani iki tarafta birbirini bu kadar çok seviyorken savaşmak yerine neden kaçmayı seçtiler anlayamıyorum.. Neyse en sonunda her şey tatlıya bağlandı en azından. 😁

Sonunu bayağı merak ediyordum. Çünkü olay içinde olaylar dönüyordu ve nasıl sonuçlanacağını merak etmemek elde değil. Sonlara doğru yazar son dakika golü atacak gibi göründü bir ara gözüme ama neyse ki düşündüğüm şeyler olmadı. 😊

Yazar bence bu türde daha başarılı. Okurken sanki sayfalar su gibi akıp gitti. Sıkmadı. Çevirisi de güzeldi İLİK'e göre bence.. Karakterlerin sevmediğim yönleri olsa da genel olarak kitabı sevdim. Hala şehir dışında olduğum için diğer kitapları yanımda yok. Ama döndüğümde okumak için onları öne çekmeyi düşünüyorum. Ve son olarak tavsiyemdir. 👍
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI