Kuzey Masalı || YORUM



Kitabın son sayfasını kapadığımda yüzümdeki aptalca sırıtışı engelleyemediğimi söyleyebilirim. İlk başlarda kitabın kurgusu ve anlatımı çok hoşuma gitti. Ajanlar, teknoloji ve gizem ilgi mi çekti. Beni rahatsız eden durumlarda olmadı değil. Karakterlerin 32-26 yaşında değil de 16-17 yaşlarında olduğu hissini verdi bazı kısımlar bana. Karakterlerin yaptığı şeyler, davranışları, aralarındaki diyaloglar bana çocukça geldi. Ben daha olgun davranışlar sergilemelerini bekliyordum. Gerçi iki karakter de çılgın olunca bu pek de mümkün değil. Bazı sahneler zorlama gibiydi. Hani olmasa da olurdu. Sanki fazla uzatılmış gibiydi. O kısımlarda sıkıldığımı söyleyebilirim. Ama yine de genel olarak baktığımda kitabı sevdim. Son bölümler çok eğlenceli ve tatlıydı. Zack ve Alex'in hikayesini okumak için sabırsızlanıyorum. Ve son olarak okumayanların bir şans vermeleri gerektiğini düşünüyorum. 😊


''Bir adet Kuzey Karaarslan alabiliyor muyuz?'' 😍


Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI