Kimi Seçtiğine Dikkat Et || Yorum


Birinci Kitabın Yorumu İçin; TIK TIK!
İkinci Kitabın Yorumu İçin: TIK TIK!


Herkese Merhaba!
Çıkmasını dört gözle beklediğim serinin son kitabının yorumu ile karşınızdayım!

Kitaba başlamadan önce Layla Böceği'nin kimi seçeceğini biliyordum. Bunu bilmem beni şaşırtması aslında. Layla'nın kimi seçeceğine dair tahminim vardı. Gönlüm Roth'dan yanaydı ve oldu. Sanırım Jennifer da büyük bir Roth hayranı.. Kitabını ithaf şekli de çok tatlıydı..


Layla, Roth yerine Zayne'i seçseydi ne yapardım bilmiyorum. Sanırım kalbim kırılırdı. Roth ebedi cehenneme zincirledi sanırım kendini. Ki Layla iyi ki de Roth'un tarafını seçti. Bu spoiler değil aslında. Tahmin edilebilir bir şey.. 

İlk iki kitabı okuyalı uzun zaman geçtiği için olayları ve kişileri hatırlamakta biraz zorlandım ama okudukça her şey yerli yerine oturdu. Okurken Bambi'ye içim cız etti. Onun sonu böyle olmamalıydı ya. Bilmiyorum böyle kalbim kırıldı. Yazarın Bambi için yazdığı son hoşuma gitmedi. 

Caymen karakteri ne tatlı bir karakterdir yahu! Kendinden başka kimseyi sevmeyen ama aynı zamanda çok tatlı ve çatlak bir karakter. Yazar onun hikayesini ayrı olarak yazmayı düşünür mü acaba? Ben onu çok sevdim.

Layla'nın kendine sihirli bir hayvan seçtiği sahneler okumaya değerdi. Kendine Robin adında bir tilki seçmesi de beni şaşırttı açıkçası. Ben olsam ejderha isterdim sanırım. Bu arada Roth'un bir ejderhası olduğunu biliyor muydunuz? Adı da ponpondu sanırım. Yanlış hatırlıyor da olabilirim. Kitaptan bakmaya üşendim. (=

Roth'u ve sihirli hayvanlarını seviyorum. Sihirli hayvanların insan görünümüne dönüştüğünü biliyor muydunuz? Bunu bu kitapta öğrendik. Kitapta bir sahne yaşanıyor ve sihirli hayvanlar dönüşüyor. Gerçi insan tabiri yanlış oldu. Bambi bir yılan olduğu için görünüşü yılan gibi. Yani derisi yılan derisi gibi.. Tam anlatamadım ama kitabı okuyunca ne demek istediğimi anlayacaksınız.. Sihirli hayvanlar ile olan sahneler çok hoştu. Keşke daha fazla olsaydı. Robin ile Bambi ikilisinin atışmaları çok komikti. 

Roth, Bambi'nin arada dönüşmesine izin veriyormuş. Bambi'nin dediğine göre çok eğlenceli şeyler yapıyorlarmış. Nasıl bir eğlence bu Roth'cuğum! Roth'un eğlence anlayışını düşünürsek.. Neyse :D Bambi'nin Roth'un vücudunda nerede durduğunu açık açık ifade etmesem de anladınız siz onu! :D Bu kadar sihirli hayvanlardan konuşmak yeter bence. Yoksa bu böyle gidecek! :D 

Abbot -yazılışı böyleydi sanırım- Zayne'in babası beni oldukça şaşırttı aslında. Layla'yı sevmediğini, istemediğini düşünüyordum ama son dakika golü attı resmen. Onun için yaptığı fedakarlık.. Bilemiyorum yani. Şaşırtıcıydı. Beklemiyordum hiç. Ama sanırım Abbot derinlerde bir yerlerde bir zamanlar Layla'yı sevmişti. Evladı gibi. 

Zayne için üzüldüğüm kısımlar oldu ama Layla ile irtibatını kestikten sonra Layla'nın en yakın arkadaşı ile samimi olması pek hoş olmadı sanki. Bu zamana kadar Layla için ölüp biten adam ne ara onu unutup hemen atağa geçti anlayamadım. Ama bu sanırım onun olayların üstesinden gelme şekli.. Bir şey diyemiyorum. Ama hala Layla için canını ortaya koyacak kadar değer verdiğini biliyorum. 

Layla'nın annesi Lilith'ten nefret etsem de son sahnede beni oldukça şaşırttı. Sanırım bunu göze alamadı ve Patron ile bir anlaşma yaptı. Patron'un en sevdiği Veliath Prens Roth olmasa Layla için pek iyi şeyler olmayabilirdi. Ama Layla'nın annesi bir kez olsun doğru bir şey yaptı yani.. Son sözleri de dokunaklıydı ya.. Hayatının bir noktasında bir parçası Layla'yı gerçekten sevmiş olmalı..

Layla ile ilgili şok bir gelişme de öğreniyoruz bu arada. Onu söylemeyeyim spoiler olmasın. Kitapta okuyup kendiniz görün. Ben öğrendiğimde "vay anasını" dedim yani. Kız bambaşka bir şey olup çıktı.. 


Patron da oldukça şaşırtıcı bir karakterdi. Ben onu erkek sanıyordum ama meğersem istediği kılığa girebiliyormuş. Bir de farklı bir mizacı var. Ama onu da sevdim. İlgi çekici buldum. Yazar kitapta daha fazla yer verebilirdi bence.. 

Morris karakterine ne demeli.. Evin hiç konuşmayan hatta görünmez hizmetlisi.. Son dakika golü attı resmen. Bence o önemli biri yoksa Patron ile ne işi olsun. Onun hakkında pek bir şey öğrenemedik ama sonu muallakta bitti.

Kitabın sonunda benim için muallakta biten iki konu var. Biri Bambi meselesi ve diğeri de Morris. Yani ucu çok açık bitmişti. Acaba yazar devam mı edecek? Bu serinin son kitabı değil mi? Henüz ortada kesin bir şey yok ama merak içerisindeyim.

Her şeyi bir kenara bırakırsak bence serinin en iyi kitabıydı! Roth ile Layla'nın sahneleri güzeldi. Yazar tüm kitabı Roth'a ayırsaydı benim açımdan çok güzel olurdu. Zira onun adı geçtiği an alıcılarım devreye girip gözlerimden kalpler fışkırmaya başladı. Yani böyle gözlerinden kalp fışkıran emoji var ya, aynen o modda okudum kitabı..

Akıcıydı, güzeldi, şaşırtıcıydı.. Yazarı çok sevdiğim için bu kitabını da sevdim. Güzel bir seriydi. Her şeyiyle.. Beni sinir eden kısımları olmadı değil ama okumaya değer bir seri bence.. Eğer yazarın kalemiyle hiç tanışmadıysanız bu serisine bir şans verebilirsiniz. (=
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI