Avcı / YORUM



Puanım;5
Hiç bitmesini istemediğim bir seri sona erdi. Ve tadına doyamadım. Kitaplığımda en sevdiğim serilerden biri olarak yerini aldı. Ve bir kez daha Jennifer'a hayran kaldım. Onun bu güçlü kalemi daim olsun diyerek yorumuma geçiyorum.
Bu kitabı okuyalı çok olmuştu ama ben anca yorum yapabilme fırsatını buldum. Daha doğrusu içimden yorum yapıp bitirmek gelmedi bu seriyi.
Sonunda Seth'in aklının başına gelmesi sevindirici bir haber. Alex'in babası ile karşılaşma sahnesi beni aldı götürdü. O kadar duygulandım ki anlatamam. Babasının derdini kağıda yazarak anlatması, birbirlerine sarılmaları... Çok güzeldi o sahneler. :(
Alex'in hamile olduğunu düşündüm. Ciddi ciddi düşündüm bunu ama öyle değilmiş. (Neden böyle dediğimi okuyup görün.)
Her bir karakteri ayrı sevdim. Seth'in kitabın sonunda yaptığı fedakarlık gözlerimi doldurdu. Tuttum bu çocuğu. Daecon, Caleb, Apollo, Perses(Titan), Lea, Olivya.. Hepsinin yeri ayrı bende. Alex'e başlarda sinir olsam da sonunda sevdim bu kızı. Aiden'ın yeri ayrı tabi. :)
Kitabın sonu beni bitirdi. Alex'in Tanrı Katili olması Tanrılar tarafından tepki gördü ve onun ölmesine karar verdiler. Apollo, Alex için bir şeyler ayarlayacağına söz vermişti ve yaptı da. Alex Ambrosia'dan içti (Yaralandığında annesi içirmişti) Ve böylece Yarı Tanrı oldu. Ve Alex; Persephone gibi 6 ay dünyada 6 ay ölümlüler diyarında kalacak. Ve en önemlisi Aiden ile birlikte olacak. Bundan güzeli olamazdı herhalde. Cennette Aiden ile olmak...
Kitabın böyle bir sonla bitmesi güzeldi ama hiç bitmeseydi de olurdu :D Çünkü kafamda milyonlarca soru var. Ki bunlara hiç girmeyeyim sonra çıkamayız. :D
Her neyse... Fantastik severler için muhteşem bir kitap. Şiddetle tavsiye ediyorum. Her ne kadar bitmesini istemesem de masal sona erdi ve bu seri unutamayacaklarım arasında yerini aldı.
Benim için unutulmaz bir finaldi.


Bu seri bittiğinde hissettiğim;(bknz)


Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI