Kalpten Sabıkalı│Kitap Yorumu



"Bırak da yaralarını iyileştireyim. Bu kadar yakınındayken itme beni Şebnem. İkimizin de buna ihtiyacı var," diyerek genç kadının kolunu tuttu. Şebnem, koyu renk gözleriyle ona set kurup içeriye girmesine, kalbine inmesine engel oldu.
"Benim sana ihtiyacım yok."

#kitapyorumu
Kitap bir cinayet ile başlıyor. Ve sonrasında ekibin ipuçları ile olayların ve kişilerin takibinde maceralarını okuyoruz. Karakterler ile kimi zaman gülüp, kimi zaman sinirlenip, kimi zaman da hüzünleniyoruz. Bunun yanı sıra göz ardı edilen gerçekler ve sırlarla, şifrelerle dolu bir kitap olduğunu söyleyebilirim.  Detayları severim. Kitaptaki şifre mevzusunu da ayrı bir sevdim. Şebnem'in Atakan’a laf sokması, Atakan’ın hazır cevaplığı ve ağzı bozukluğu ile Şebnem'in sinirlerini zıplatması ama buna rağmen Şebnem'i sevmekten vazgeçmeyişi ve onun için her şeyi göze alacak duruma gelmesi kalbimi ele geçirdi. 😍 Aralarındaki güçlü bağ hayranlık vericiydi. 😍 Karakterler kimi zaman çatlak olsa da hepsi de sorumluluklarının bilincindeydi ve bu durum kimisiyle arkadaş, kimisiyle abi-kardeş içerisine girme isteği uyandırdı bende. 😇 Karakterler öyle içimizden biriydi ki.. Kimi zaman alıp bağrıma basmak ya da alnından öpmek istedim. Okurken insanı sıkmayan, heyecan verici olaylar ve çatlak ama sevilesi karakterleri ile kendini sevdiren bir kitap oldu Kalpten Sabıkalı. ❤️ Kitapla ilgili tek olumsuz düşüncem karakterlerin çok argolu konuşmasıydı. Ben bunu hiç bir kitaba yakıştıramıyorum. Onun dışında beni rahatsız eden bir kısım olmadı. 😊 Oldukça akıcı bir dile sahip olması, olay örgüsü ve karakterleri ile beğenimi kazanan bir kitap oldu Kalpten Sabıkalı. 😊 Romantizm ile harmanlanmış polisiye tarzı kitapları seviyorsanız kesinlikle bir şans vermelisiniz. 😊
Pinterest shareGoogle Plus share

7 yorum:

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI