Yarasa│Kitap Yorumu



Ahh! Kalbim ağrıyor.. 💔 

Yarasa, darmaduman etti beni.. Selvi Atıcı ne yazsa okurum. Net! 😍 Ama... Kitapta benim için bir kırılma noktası var ve ben bunu aşamıyorum. Yani bu kabullenebileceğim bir şey değil. 

Yarasa'nın yaptığını kabullenemiyorum ama adam şiir gibi konuşuyor ya. 😍 Etkisi altına alıyor insanı. Yarasa gibi bir adamdan beklenmeyecek davranışlar sergiliyor. Hayretler içerisinde kalıyorum. Ben Mavi ile Yarasa'nın aralarındaki aşka aşık oldum. 😍 Aşklarının arasında hiç kapanmayacak bir boşluk -yara- olsa da birbirlerine olan hisleri, tutkuları, birbirleri için yaptıkları hayran olunmayacak gibi değil.. 😍 

Yarasa'nın fotoğraf tutkusu, motosiklete binişi, silahı tutuşu, adamın adımları bile hayran olunacak cinsten.. Her ne kadar yaptığı şeyi unutamasam da keşke hiç olmasaydı derken buluyor insan kendini.. Kitapta çok dokunaklı sahneler vardı ki.. 

Duygulanmamak elde değil.. Selvi hatunun kalemine diyecek yok tabi ki.. Sayfalar yine su gibi aktı gitti.. Eyüp ve Levent karakterlerini de sevdim. ❤ 

Onların sahnelerini okumak eğlenceliydi.. Aşk, tutku, macera, eğlence ve dramı diye bünyesinde barındıran bir kurgusu var. Her sayfada heyecan hissi sizi sararken bir sonraki sayfaya atlamak istiyorsunuz. Aynı zamanda bitmesin istiyorsunuz.. ❤ 

Karakterleri, anlatımı ve kurgusu ile kalbe dokunan, beni darmaduman eden bir serüven oldu benim için.. Selvi hatunun teşekkür yazılarını okurken bile duygulanan bir insanım ben. 😍 

Eğer okumadıysanız kesinlikle bir şans vermelisiniz. 🍀 

Selvi hatunun yeni kurguları ve kitapları için sabırsızlanıyor, heyecanla bekliyorum. ❤
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI