Dört Kısacık Saniye│Kitap Yorumu


Bu kadın nasıl kitap yazılacağını biliyor. 😍 
Cain, saniyeler içerisinde Charlie'ye aşık oldu. 
Ve saniyeler içerisinde Charlie ellerinin arasından kayıp gitti. Sırra kadem bastı. 
Cain, Charlie'yi bulabilecek mi? 
Onlar için mutlu bir son var mı? 


Charlie bir uyuşturucu teslimatçısı. Cain ise bir kulüp işletmecisi. Charlie yükümlülüklerinden ve geçmişinden, hayatından kaçmak ve kendine yeni bir yaşam kurmak için Miami'ye geliyor. Ve Cain ile bu noktada tanışıyor. Onun kulübünde çalışmaya başlaması ile ikili arasında tutkulu ve tehlikeli bir oyun başlıyor. 😈


Okurken tüm soru işaretlerinin cevabını aldım. Kafamı kurcalayan, aklımda kalan bir şey olmadı. Yalnız çeviri biraz sıkıntılıydı. Yazım dili de bir acayipti, kolay adapte olamadım. Sanırım bu çeviri ya da redaksiyondan kaynaklanıyor. Her cümlede zaman çekimleri değişiyordu. Bu da akışı bozuyor açıkçası.. Ama yazarı sevdiğim için çok da üzerinde durulması gereken bir konu değil. Araya sıkıştırayım dedim. 😄
Cain'e gelelim. O bildiğiniz kulüp işletmecilerinden farklı. Kendini yanında çalıştırdığı elemanları sonuna kadar korumaya adamış biri. Cain'in kankası Nate'i sevdim. Onun da hikayesini okur muyuz ki? 😇 Charlie ve Cain yaşadıklarından dolayı birbirine yakın iki yaralı ruh. İkisi de benzer şeyler yaşamışlar. Charlie ise yaşı ve yaşadıkları göz önüne alınırsa oldukça sağlam, ayakları yere basan ve güçlü bir karakter. Yaşadıklarını, yapmak zorunda olduğu, zorlandığı şeyleri öğrendiğimde, üzülmemek elde değil. 😥
Cain'in o korumacı, alfa tipi karakterini sevdim. Böyle sevdiği için her şeyi yapmaya hazır, gözü kara karakterleri seviyorum. ❤ 


Şimdi böyle anlatınca kurgu sığ ya da yüzeysel görünüyor olabilir. Ama işin içinde çok başka şeyler var. Aile olmanın, dramın, arkadaşlığın, tehlikenin ve aşkın izlerini görüyoruz. Yazar karakterlerin psikolojik tahlillerini ince eleyip sık dokumuş. Yani karakterleri sağlam bir temele oturtmuş. Serinin üçüncü kitabı olmasına rağmen bağımsız olarak da okunabilir. Çok sıkıntı oluşturacağını düşünmüyorum. Çeviri dışında beni çok rahatsız eden bir şey olmadı. Kitabın genelini sevdim. Ki bazı kısımlarda eridim. 😍


Kitabın sonu ise tatmin ediciydi ve dördüncü kitap için sabırsızlanıyorum. 😇 Umarım yayınevi bu konuda bizleri fazla bekletmez. 😉 

Yazarın kalemi ile hala tanışmayan varsa bence bir şansı hak ediyor..🍀
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI