Ametist || Meltem Özkaya (Yorum)



Genç yetenek Meltem Özkaya'dan Wattpad'de çok beğenilmiş bir fantastik bilim kurgu kitabı; Ametist!
Yeni Dünya projesinin asıl amacı halka duyurulmamıştı. Daha önce gidilen gezegenlerin nedenlerine benzer fikirler öne sürülmüştü; keşif, koloni, kaynak… Fakat asıl neden bunlardan hiçbiri değildi. Yeni Dünya'yı diğer gezegenlerden ayıran bilinen ve bilinmeyen onlarca, belki de yüzlerce farklılık vardı. Bunların başında gezegene gidecek olan kişilerin seçilmiş kişiler olması geliyordu. Hepsinin bir ortak noktası vardı fakat hiçbiri bunun farkında değildi. 
Dolunay Ateş de onlardan biriydi. Üstelik ilk gruptaydı. Ve belki de Yeni Dünya'nın etkisini en çok hissedenlerden biri olacaktı. Dünya'dayken de sıradan biri değildi, başka bir gezegende sakin duracağını kim söyleyebilirdi?
Ametist şehri o yılın dönüm noktasıydı. İsyanların, devrimlerin ve savaşların ilk kısmı Yeni Dünya'nın kalbi olan bu şehirde başlayacaktı. Yüzlerce dostun ve düşmanın, aşkın ve nefretin, yok oluşun ve yeniden doğuşun hikâyesinin başladığı yerdi. 

💧💧💧💧💧💧💧💧💧

Sevemedim.
Kurgunun içine bir türlü giremedim.
Karakterlere adapte olamadım.
Her şey çok çabuk olup bittiye geldi sanki.. 😕
Kurgunun içindeki dünyayı hayalimde canlandıramadım.
Okurken heyecan dahil hiç bir şey hissedemedim ki kitabı şöyle okudum; 🙄
Bilmiyorum belki de bu tarz kurguda çok kitap okuduğum için farklı bir tat alamadım.
Ya da fantastik okuyacak havada değildim bilemiyorum.
Pek bana hitap eden bir kitap olmadı maalesef. 😕
Ama bu sizin de sevmeyeceğiniz anlamına gelmez..
Renkler ve zevkler farklıdır diyorum.
Merak ediyorsanız bir şans verebilirsiniz. 😉


💓"Meltem Özkaya Wattpad'den klişe olmayan hikâyelerin de çıkabileceğinin ve Türklerin de harika genç-bilim kurgular yazabileceğinin bir kanıtı. Ametist kesinlikle okunmaya değer bir eser."- Ayşenur Nazlı
💓"Ametist sizi gelecekte, başka bir dünyada sıradışı bir yolculuğa çıkarıyor. Gelecek vadeden bir hayal gücü ve fantastik bilim kurguya renk getiren bir kitap."- Siyah Lotus
 
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI