Unutuluş || Lux#1.5 || Yorum


Yazarı ne kadar sevdiğimi beni tanıyan herkes bilir. Bu kitabın çıkacağını düşünmüyordum aslında ama çıktığını görünce çok sevindim. Son zamanlarda Dex beni oldukça şaşırtıyor. Ne diyelim efendim, güzel haberlerini bekliyoruz. (=

Seriyi sevdiyseniz Unutuluş'u da seveceksiniz. Hikayeyi bir de Daemon'ın ağzından okumak çok güzeldi. Onun ağzı bozuk hallerini okurken çok eğlendim. 


Obsidiyen'i okuyalı çok olmuştu ve Unutuluş benim için bir nevi hatırlatma görevini gördü. Köken ve Direniş'i okumamıştım ama Unutuluş okumam için beni teşvik etti. Seriyi ve karakterleri ne kadar özlediğimi hatırlattı.

Daemon'ın öküzlükleri, ağzı bozuk halleri ve sahiplenici tavırlarını okurken gözlerimden kalpler fışkırmadı dersem yalan olur. Tamam bazı yerlerde yaptığı öküzlüklerden dolayı tam dayaklıktı ama bu onu sevmemize engel değil! ♥️

Gerçi Katy'e sinir olmadım değil. Ama bir blogger&vlogger oluşu ve kitaplara olan tutkusu ile benden artı bir puan aldı. Tabi bu durum serinin diğer kitaplarında ona gıcık olmama engel değil. 

Dee ve Adam ikilisini de özlemişim. Pek ön planda değillerdi ama olsun yine de bir parça da olsa onları okumak güzeldi. 

Yazarı okuyan biliyor zaten. Jennifer; anlatımı, karakterleri ve kurguladığı dünya dahil her şeyiyle gönlümü fetheden bir yazar.. Yazarı çok sevdiğim için kitabı da severek okudum. 

*Ve son olarak yayınevine bizleri bu kitapla buluşturduğu için teşekkürler. "Bu seriyi okuyun, okutun!" diyor ve Köken'i okumaya gidiyorum.

Yeni yorumlarda görüşmek üzere.. (=
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI