Gözümü Korkutan Kitaplar / TAG


Herkese Merhaba!
Uzun zamandır tag yapmıyordum. Vlog olarak ya da Instagramda gördüğüm bir tag bu. Ama ben blogumda yayınlamak istedim. Görüp beğenen herkes yapabilir. (=


1. Bitiremediğin bir kitap. (Oğuz Atay - Tutunamayanlar)
2. Zaman bulamadığın için okuyamadığın bir kitap. (Şifacı)
3. Bir serinin devam kitabı olduğu için okuyamadığın bir kitap. (Aşk Çok Yakında)
4. Yeni çıkan ve okumadığın bir kitap. (Tam İsabet)
5. Okuduğun bir kitabını beğenmediğin için "o" yazardan okuyamadığın bir kitap. (Markus Zusak - İt Dalaşı)
6. Havanda olmadığın için okuyamadığın bir kitap. (Yağmur Yağarken)
7. Çok büyük olduğu için okuyamadığın bir kitap. (Tutku Oyunları)
8. Kapağını beğenip aldığın ama hakkında kötü yorumlar görüp okuyamadığın bir kitap. (Bela)
9. Okumaktan en çok çekindiğin kitap. (Yüreğimin Senden Tarafı)

10. En uzun zamandır okunmayı bekleyen bir kitap. (Tut Elimi)

* * * * * * * * * * * *

1-Tutunamayan'ları lise dörtteyken başlamadım ama hala bitiremedim. Yıllardır 176.sayfadayım. :D 

3- S.E.P'in kitaplarını toparlamaya çalışıyorum. O yüzden hala seriye başlayamadım.

5- Markus Zusak'ın Köpek Düşleri ve Kitap Hırsızı kitaplarını okudum ama pek bana hitap etmedi. O yüzden bu yazarın İt Dalaşı'nı okumadım, kitaplıkta duruyor öylece..

6- Yağmur Yağarken'i elime alıp alıp bırakıyorum. Nedense bir türlü o moda giremiyorum. Sanki böyle beni darmaduman edecek bir kitap gibi geliyor ama soruda da dediği gib havamda değilim. O yüzden okuyamıyorum.

7- Büyüklükten kastedilen kalınlığı sanırım. Tutku Oyunları da kalınlığından dolayı gözümü korkutan kitaplardan biri. Ama başlarsam devam eder gibi geliyor ama önemli olan başlamak.

8- Bu kategori için Bela'yı seçtim. Kapağını çok beğenmiştim. Ama olumsuz bir kaç yoruma denk geldim. O yüzden bir türlü okumaya başlayamadım.

9- Kitapta sanırım üç harfliler ile ilgili kısımlar varmış. Ve bu konu ben biraz ürkütüyor. O yüzden okumaktan çekiniyorum açıkçası..

10- Uzun zamandır okunmayı bekleyen çok fazla kitabım var aslında ama ilk gözüme çarpan Tut Elimi oldu. O yüzden onu bu listeye aldım. 

Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI