OkumaEtkinliği#11 || Karmakarışık || Yorum


Andrew Ewans... sizden bir dal alabiliyor muyuz, bayım? 
Bu kitabı anlatacak üç kelime söyle deseler; Eğlenceli, Komik ve Seksi derdim.

Drew Ewans ile Kate'in karşılaşması tamamen tesadüf eseri aslında. İkili ilk önce bir gece kulübünde tanıştılar ve birbirlerinden etkilendiler. İkisi de o gece birbirlerini son görüşleri olacağını düşünmüştü ama hayat onlara oyununu oynamak için çoktan başlangıç zilini çalmıştı.

Ertesi gün Drew'in çalıştığı şirkete yeni bir eleman geldi. Babası Drew'i yeni eleman ile tanıştırdığında Drew'in gördükleri karşısında nefesi kesildi. Çünkü şirketlerinde çalışacak olan yeni çalışanları Katherina Brooks'tan başkası değildi. Katherina Brooks; ilk gördüğü andan beri arzulamaktan bıkmadı ve belki de aşık olacağı tek kadın!

Kate, mantıklı düşünen, işinde başarılı ve sevgili Billy ile yaşayan genç ve güzel bir kadındır. Ve Drew'in dikkatini ilk günden beri çekmektedir. Kendisi de Drew'den etkilenmiş olsa da Billy'e karşı duyduğu derin sevgisi her şeyin önüne geçmektedir.

Drew'in ise tek bir planı vardır. Katherina Brooks'u kendine aşık etmek. İlk başta onunla sadece tek gecelik bir ilişki isterken aradan geçen zamanla ve onu tanıdıkça daha fazlasını istediğine karar verir.

Drew bir yandan Kate'i onunla birlikte olması için ikna etmeye çalışırken Kate, Billy'nin kendi için doğru insan olmadığını anlar ve onunla yollarını ayırır. Kate, artık özgür bir kadındır. Ama çekinceleri vardır. Andrew Ewans'a kapılmak doğru bir karar mıdır, bilememektedir.
Drew, anlaşılacağı üzere çapkın bir adam. Ama öyle bir taşa tosluyor ki bütün dünyası tepe taklak oluyor. Kate'in dişli bir karakter olması güzeldi. Böyle hemen Drew'in kollarına atlasaydı sevemezdim belki ama Kate'i sevdim.. 

Drew'in Kate'i ikna etme çabaları, onun için yaptıkları ve şakacı mizahı çok tatlıydı.. Hani okurken siz de bir erkeğin böyle ilgisine maruz kalmak istiyorsunuz. Andrew Ewans hayallerinizi süsleyecek türde bir erkek.. Eğlenceli, komik, düşünceli ve romantik.. 

Mackenzie'den bahsetmek istiyorum. Dayısına aşık bir prenses o! Drew ile olan sahneleri çok tatlıydı. Dayı&Yeğen ikisinin sahnelerinin daha fazla olmasını isterdim. 

Kitap Drew'in ağzından anlatılıyor ve bu çok hoş bence.. Okurken erkeklerin iç dünyasına da genel bir bakış atmış oluyorsunuz. Ayrıca Drew, kadınlar için de öneriler de bulunuyor..

Kitap şimdiki zamanla anlatılıyor. Ben pek sevmiyorum bu tarzı ama kurgusu insanı içine çekiyor.. Kurgunun içine girdikçe de hangi zamanla anlatıldığını görmüyorsunuz. Bir an önce diğer sayfaya geçmek istiyorsunuz..

Kitap genel anlamda güzeldi ve eğlenceliydi. Bazı sahnelerde beni gülümsettiğini, kahkaha attırdığını söyleyebilirim. Akıcı bir dile sahip. Bir gün gibi kısa bir süre de okudum. Drew gibi sevdiği kadına aşık ve onun için her şeyi yapmaya hazır bir adamın maceralarını okumak istiyorsanız Karmakarışık'ı mutlaka okumalısınız!

Pinterest shareGoogle Plus share

2 yorum:

  1. Merhaba,
    Blogunuzu takibe aldım.Bana da beklerim :)
    somurtkansirine.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    Blogunuzu takibe aldım.Bana da beklerim :)
    somurtkansirine.blogspot.com

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI