Kitap Alışverişi#5




En son ki kitap alışverişi yazısını ne zaman yazdım bilmiyorum. Ama aradan uzun zaman geçti onu hatırlıyorum. Çok üşengecim ne yapayım :D Bugün Min ile kitap alışverişine çıkalım dedik. Onun yazısını da blogunda bulabilirsiniz. O benden daha fazla şeyler aldı. Ben bugün ki alışverişimizden 2 kitap aldım sadece. Aldıklarıma göz atalım;

Aşka Zaman Ver ve Sır Tutabilir Misin?  kitaplarını bugün aldım. Tanesi 5 TL. Aşka Zaman Ver, hiç aklımda yoktu, öyle 5 TL'ye görünce, konusu da hoşuma gidince alayım dedim. Sır Tutabilir Misin ise tamamen Min'in önerisiydi. Kitap hakkında hiç bir fikrim yok. Okuyup göreceğim. ;)

-Kütüphanenin bir kısmı- :D

Çirkin Güzel 1 ve 2 aklımda yoktu. Ama tanesi 10TL'ye görünce alayım dedim. (İndirim gördüm mü, dayanamam) :D Tatlı Şeytan'ı Min, çekilişten kazanmıştı, kitap onda olunca diğerini bana verdi sağolsun. ;)


Umutsuz ve On Küçük Nefes'i Min'den ödünç aldım. Çok merak ediyordum, hazır Min'de varken alıp okuyayım dedim, sağolsun beni kırmadı getirdi. :)


Aspendos kitaplarını 5TL'ye aldım. Listemde yoktu ama indirim görmüşken gidip alayım dedim. :D

Ölümcül Merhamet'i ukitap'tan 5TL'ye aldım. Başlat listemde yoktu ama 5TL'ye görmüşken alayım dedim. Serseri listemdeydi ve 5 TL olunca hemen aldım. ;)

Duman ve Kemiğin Kızı'nı yine ukitaptan takas ile aldım. Sahra ve Hissiz'i ise ukitaptan tanesini 8 TL'ye aldım. Hissiz ve Sahra'yı alalı çok oldu ama hala okuyamadım :/ En kısa sürede okusam iyi olacak. 

Cehennem Taşı ve Karanlığın Ateşi, yine Min'in önerisi. Ama ikinci kitabı alamadım. :/ Cehennm Taşı'nı 5TL'ye aldım. Karanlığın Ateşi'ni ise ukitaptan takas ile aldım. 

Son olarak Yalnız Gözlerin İçin'i de görünce hemen aldım. 5 TL'ydi. Gerçi ilk basım ama olsun. Benim için fark etmez. :D

Bu liste iki ve üç aylık alışverişimin toplamı. Dışarı çıktığım zaman kitapçılara bakarım genelde. Hoşuma giden ya da indirimde olan kitaplar varsa alırım. 

Ve gelelim nereden aldığıma...
Takas olarak belirttiklerim hariç, diğerlerini Avcılar'dan aldım. Orada oturan ya da yakın olan varsa gidip gezsin diyorum. İda Kitabevi, Buse Kitabevi Barış Manço Kültür Merkezi'nin yakınlarında bir yerde. Kime sorsanız söylerler zaten. ;)

-Resimlerin kalitesi için kusura bakmayın- :/  

Siz en son ne zaman kitap aldınız? Neler aldınız? Aldıklarımdan okuduklarınız ya da istedikleriniz var mı? :D 
Pinterest shareGoogle Plus share

6 yorum:

  1. Sır Tutabilir misini kesinlikle oku!!!Kaç kere okudum hatırlamıyorum bile. :3
    Umutsuz,10 küçük nefes hakkındaki düşüncelerimi biliyorsun zaten.
    Duman ve Kemiğin Kızını bende merak ediyorum bayağı övülüyor ama içeriği nasıl bilmem. :D

    Kara mürekkep günceleri harika ama yayınevi devamını getirmeyecekmiş. >.<
    Serseri bende de var. :D

    Hepsini keyifle oku kuzum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sır Tutabilir Misin?'i elimdekiler bitince okuyacağım zaten, çok fena aklıma girdin :D

      Sil
  2. Çok güzel kitaplar almışsın. On Küçük Nefes ve Tatlı Şeytan merak ettiğim kitaplar. Duman ve Kemiğin Kızı'nı okudum, çok güzeldi. Okuduğunda yorumunu merak ediyorum. Kitaplarını keyifle oku canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ;)
      Duman ve Kemiğin Kızı'nı okuyorum şuan. Bitince yorumlayacağım ;)
      On Küçük Nefes ve Tatlı Şeytan merak ettiklerim arasına, onları da en kısa sürede okumayı düşünüyorum. Bakalım beğenecek miyim? :D

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  3. Selammm Pembe Makyaj Çantam Bloğum taşındı yeni adresimde de takibini beklerim. Sevgiler... blogkizsalseyler

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI