Sosyal Medya Tag


Bu eğlenceli mim için Ezgi'ye teşekkürler =)
* * *
Facebook Sorusu: Herkesin sana okuman için baskı yaptığı bir kitap?
Daha çok kitap önerisinde bulundukları için öyle üzerimde bir baskı uygulamıyorlar. Baskıyla okutulan kitapları okuyamıyorum ben, zevk alamıyorum. O yüzden buna "baskı" değil de "öneri" diyelim biz. Ve bugün Sevgili Arkadaşım Min'in bana önerdiği bir kitabın ismini vereceğim; Aşk Bir Masalmış! (Cindi Madsen)

Tumblr Sorusu: Sen okuduktan sonra popüler olan bir kitap?
Popüler kitapları ya da en son çıkan kitapları en son okuyan ben olduğum için bu soruya verecek bir cevabım yok. ;)

MySpace Sorusu: Beğenip beğenmediğini hatırlamadığın bir kitap?
Dostluk Ekmeği (Darien Gee) Bu kitabı okuyalı çok oldu ve benim o zamanlar blogum olmadığı için kitapla ilgili hiç bir şeyi hatırlamıyorum. Buna beğenip beğenmediğim de dahil!

Instagram Sorusu: Çok güzel olduğu için Instagram'a koymak istediğin bir kitap?
Instagram kullanmıyorum ama eğer kullansaydım Jennifer L. Armentrout'un bütün kitap resimlerini koyardım herhalde :D 

YouTube Sorusu: Filme çevrilmesini istediğin bir kitap?
Jennifer L. Armentrout'un bütün kitapları.

GoodReads Sorusu: Herkese önerdiğin bir kitap?
İlla okuyun demiyorum ama merak eden varsa okusun dediğim bir kitap var; İki Hayat Arasında (Jessica Shirvington) 

Pinterest shareGoogle Plus share

1 yorum:

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI