LUX 1 - OBSİDİYEN / ALINTILAR

LUX 1 - / OBSİDİYEN


ALINTILAR

*
 
"Sıradaki soru?"
"Neden bu kadar dangalaksın?"
"Herkes bir konuda uzmanlaşmalı, değil mi?"
"Şey, harika bir iş çıkarıyorsun."
 
*
 
Daemon: "Ben seni iyileştirmeden önce de birbirimizi çekici buluyorduk.
Bunu inkar edemezsin çünkü ben... senden hep hoşlandım."
 
*
 
Daemon: "Birbirimizden hoşlanıyoruz . Gerçekten .
Bunu inkar edip durmamız çok aptalca değil mi ? "
 
*
 
Katy:(iç ses)
Ondan hoşlanıyor muydum ?
Belki.
Onu çekici buluyor muydum ?
Kesinlikle .
 
*
 
Ellerini duvardan aşağıya kaydırıp kalçalarımın yanında durdurdu.
Daemon: "Bence hiç aklından çıkmıyorum. Bir an bile."
Katy: "Aklını kaçırmışsın sen" Nefes nefese iyice duvara yaslandım.
Daemon: "Hatta muhtemelen benimle ilgili hayaller kuruyorsun." Bakışlarını dudaklarıma indirdi. Dudaklarımın aralandığını hissediyordum. "Bahse varım , ismimi defalarca defterlerine yazıyorsun , etrafına da küçük bir kalp çiziyorsun."
Güldüm.
Katy: " Ancak rüyanda Daemon. Düşüneceğim en son kişisin.."
 
*
 
Katy: "Seni çekici bile bulmuyorum." (Yalan! Ding! Ding! Yalan.) "Birazcık bile. Sen.."
Daemon bir anda önümde belirdi , yüzümden bir santim bile uzakta değildi.
Daemon: "Neyim ben ?"
 Katy: "Cahilsin." (dedim geriye bir adım atarak.)
Daemon: "Ve?" (O da öne bir adım attı.)
Katy: "Kibirlisin. Kontrol manyağısın." (Geriye bir adım daha attım ama hala benim alanımdaydı ve yaklaşıyordu.) "Bir de , bir de.. hıyarsın."
 
*
 
Daemon : "İnsan kızları çekici bulup bulmadığımı mı soruyorsun?" diye sordu. Siyah , ıslak dalgalı saçları öne düşmüştü. Küçük su damlaları uçlarından akıp yanağıma düşüyordu. "Yoksa seni çekici bulup bulmadığımı mı soruyorsun ? "
 
*
 
Daemon: "Bir de bu saçmalıklarıma katlanmıyorsun,"diye ekledi , hafif bir kahkahayla.
"Bu huyuna bayılıyorum."
 
*
 
Katy: "O halde neden dışarı çıkmak istedin ?" Taşı silkeledim ve sandaletimi geri giydim . "
 Cevap vermekten kaçmak çok eğlenceli olduğu için mi ?"
Daemon: "Şey, kızdığında yanaklarının pembeleştiğini izlemek keyifli de ondan."
Ona dik dik baktım.
*
Daemon: "Hastalıklı olsa da sinirlenmeni izlemeyi seviyorum ama bunun yanı sıra başka soruların olacağını da tahmin ettim."
 
*
 
Katy (iç ses):
Gerçekten de sadece birkaç saniye sonra bana yumurta ve pastırma dolu tabağı uzattı. Süper hızlı hareketler , mikrodalga eller derken , uzaylıları harbiden kıskanmaya başlamıştım.
 
*
 
" Delilik bu ama senden korkmuyorum."
" Korkmuyor musun ? "
" Hayır. " Güldüm ama sesim biraz isterik gibiydi , inandırıcılıktan tümüyle uzaktı. " Hiç uzaylıya benzemiyorsun! "
Bunu belirtmek önemli gibi görünmüştü.
Tek kaşını kaldırdı. " Uzaylılar neye benzermiş peki ? "
" Sana .. sana değil," dedim heyecanla . " Göz kamaştırıcı olmazlar. "
" Sence ben göz kamaştırıcı mıyım ? " Gülümsedi.
Ona kötü kötü baktım . " Kes sesini . Sanki bu gezegendeki herkesin , senin yakışıklı olduğunu düşündüğünü bilmiyorsun." Yüzümü buruşturdum , bu konuşmayı yapıyor olmak bile hayret vericiydi. " Uzaylılar - yani varlarsa tabi - koca gözlü ve cılız kollu küçük yeşil adamlardır ya da..ya da dev böcekler ya da yamuk yumuk küçük yaratıklardır."
Daemon kahkahayı bastı. " ET gibi mi ?"
" Evet ! ET gibi hıyar ! Bunu komik bulmana sevindim .Kafamı zaten yeteri kadar karıştırdığınız yetmezmiş gibi. Belki de kafamı falan çarpmışımdır." 
 
*
 
Öne eğilip dudaklarını hafifçe aralarken gözlerinde şaşkınlık belirdi. " Galiba şimdi anlıyorum . "
" Neyi anlıyorsun ? " diye fısıldadım.
" Kızarmanı izlemek hoşuma gidiyor. " Başparmağıyla yanağımda daireler çizerken fısıldayarak konuşuyordu.
 
*
 
Daemon bir an beni izledi , sonra da ağzı kulaklarına vardı.
" Benimle takılmak istemiyor musun ? "
" Ee , hayır . "
" Neden peki ? "
Gözlerimi devirdim . " Her şeyden önce , öküzün tekisin. "
Başıyla onayladı . " Olabilirim. "
 
 
Pinterest shareGoogle Plus share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI